Aldri klart det før jeg heller - bare nå hvis jeg har vært helt utslitt som gravid eller syk som du sier..Har alltid slitt med å sove på dagtid. Klarer heller aldri å sove i bilen, eller på fly feks. Må være syk for å klare det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri klart det før jeg heller - bare nå hvis jeg har vært helt utslitt som gravid eller syk som du sier..Har alltid slitt med å sove på dagtid. Klarer heller aldri å sove i bilen, eller på fly feks. Må være syk for å klare det![]()
Uff.. skal ikke væer lettAldri klart det før jeg heller - bare nå hvis jeg har vært helt utslitt som gravid eller syk som du sier..
Jepp! Er nok det.. og har egentlug et lite søvnbehov til vanlig.. 6 timer er nok.. kan fint klare meg med mindre også, men over mange dager bør jeg ha 6 timer.. du?Uff.. skal ikke væer letter du A menneske?
Bare store søvnproblemer..Natteranglere?Er våken en del jeg også... må tisse hele tiden. Blæææ...
Ja, er A-menneske. Men trenger søvn. Legger meg senest 11. Da er jeg stupingsJepp! Er nok det.. og har egentlug et lite søvnbehov til vanlig.. 6 timer er nok.. kan fint klare meg med mindre også, men over mange dager bør jeg ha 6 timer.. du?
Da skjønner jeg enda bedre at du frykter det! :-/ håper spira klamrer seg fast nå da!
Jeg måtte fortelle det på jobb tidlig siden jeg var så dårlig!
Uffda... hørtes ikke noe kjekt utBare store søvnproblemer..
Ser det for meg...
Nei, det er i grunn ikke det heller.Uffda... hørtes ikke noe kjekt ut![]()
Ja, 8-9 er nok det lengste jeg kan sove.. kunne vært herlig å sove lenger innimellom jaJa, er A-menneske. Men trenger søvn. Legger meg senest 11. Da er jeg stupingsog når jeg har barnefri eller noe, så våkner jeg alike vel senest 9. Skulle av og til ønske at jeg klarte å sove til 11-12
![]()
Så flink du erFerdigtrent, deilig i grunn.
En gang i mitt liv sov jeg til 3. Men da hadde jeg vært på leirskole og kommet hjem kvelden før. Og da var jeg vist veldig veldig slitenJa, 8-9 er nok det lengste jeg kan sove.. kunne vært herlig å sove lenger innimellom ja![]()
Nei, var 100% sykemeldt.. satt med tårer i øynene og kvalmen i halsen hele dagen, og klarte ikke konsentere meg.. ofte ute på do for å kaste opp.. og jobber med pasienter, så følte ikke det var rettferdig for dem å være på jobb.. var nesten ikke ute av huset på 10 uker.. når det værste ga seg begynte jeg 20%, så 40% og 50%.. men da var det mest bekkenløsning som hindret meg i å jobbe fullt.. kun morgenkvalme i perioder..Klarte du å jobbe fullt? Vurderer hvert femte minutt å fortelle sjefen. Men har gått over til lunsj tidligere i uka så krysser fingra!
Hehehe! Noen minnerEn gang i mitt liv sov jeg til 3. Men da hadde jeg vært på leirskole og kommet hjem kvelden før. Og da var jeg vist veldig veldig sliten![]()
Nja avogtil så, men i dag ble jeg bare stiv og støll da blir det mindre energiSå flink du erFår litt mer energi da?
Det henderNoen av dere er skikkelige skravlebøtter om natta ser jeg...
God morgen til deg også.God formiddag jenter! Har for en gang skyld sovet lenge!
Var ikke ute av seng før halv 11 i dag! tror det er ny rekord!
Jøss.... hva skjedde???God morgen til deg også.
Har også akkurat stått opp, og for en gangs skyld har jeg faktisk sovet i natt![]()