Felles skravle 2015

Nå måtte jeg slå over på det jeg også :P

Er jeg eneste her i verden som fortsatt ser på Hotell Cæsar?
Det må jo være flere siden de fortsatt sender det

Oppdatering kl 19:55

1. m&m mini 2.321
2. Mirell 2.181
3. Peppercat 1.991
4. Hope91 1.945
5. lizzed 1.799
6. Lilleblomst_15 1.731
8. Kengu 1.465
10. Musemor med to små og en i magen 1.316
12. Lady_Z 1.217
13. ALN89 1.172
16. trinebeth 1.008
17. Babylito 910
18. EJ 892
21. Mallejenta 788
22. Sara 719
34. Lanterne 358
66. Fiona84 200

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 964 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
7 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Juhu... passert 1000

Høres ut som jeg som går ved siden av deg :p sånn er jeg. Ser jeg noen kjendiser, så sier jeg med en gang"oi, så du hvem det var?" hahahha
Kjenner igjen den. Når vi snakker om kjendis-spotting (type på fest) er ikke de norske inkludert :p

Er riktignok ikke alle jeg klarer å gå glipp av.
Var litt spesielt for et års tidssiden å sitte å spise lunsj og brått står kronprins Håkon og kronprinsesse Mette-Marit under en meter fra med i 5 minutter mens de venter på å bli vist til det bordet hvor de skulle spise..

Er riktignok ikke alle jeg klarer å gå glipp av.
Var litt spesielt for et års tidssiden å sitte å spise lunsj og brått står kronprins Håkon og kronprinsesse Mette-Marit under en meter fra med i 5 minutter mens de venter på å bli vist til det bordet hvor de skulle spise..
De kan du jo ikke unngå og legge merke til :P

Qouter et tilfeldig innlegg for å få din oppmerksomhet.

Gikk bra på OUL skjønner jeg :)
Gratulerer med frisk baby.

Må si jeg er imponert over de som klarer å styre nysgjerrigheten og ikke får vite kjønn.
Ville jeg aldri ha klart

Har ikke vært enda. Bare uttrykt min bekymring for morgendagen;) hehe

Skal dit kl 11 i morgen;)

Kjenner igjen den. Når vi snakker om kjendis-spotting (type på fest) er ikke de norske inkludert :p
Jeg greier ikke få med meg om noen er kjendiser på fest. Men det er ikke dagligdags. Da må det være for at de skal spille eller fremføre noe. Men de er jo vanlige folk. Bare er litt mer kjent. De fortjener å kunne leve så normalt som mulig tenker jeg. Men har ei venninne som skreik da hun så thommas brønbo.

Back
Topp