Qouter et tilfeldig innlegg for å få din oppmerksomhet.Er den bra?
Gikk bra på OUL skjønner jeg
Gratulerer med frisk baby.
Må si jeg er imponert over de som klarer å styre nysgjerrigheten og ikke får vite kjønn.
Ville jeg aldri ha klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Qouter et tilfeldig innlegg for å få din oppmerksomhet.Er den bra?
Uhmm... Er ikke så flink til å bake bollerdu får lage noen selv hjemme da!![]()
øvelse gjør mesterUhmm... Er ikke så flink til å bake boller![]()
Nja.... Syns bare det blir verre og verreøvelse gjør mester![]()
heheheNja.... Syns bare det blir verre og verrehaha
Det irriterer meg, jeg hadde en bolleoppskrift som var fantastisk god, og den er borteUhmm... Er ikke så flink til å bake boller![]()
Nei, men han surmuler endasa han noe da han kom hjem eller?
Så typisk :-(Det irriterer meg, jeg hadde en bolleoppskrift som var fantastisk god, og den er borte
Og ikke nok med det, det var oppskriften etter min farmor...
Det ble dethahaha jajaMen det ble ihvertfall kafetur da!
![]()
Alle spiste vell middagNå ble det jammen stille her![]()
Her er det kvelds sammen med poden. Straks leggetid! Men vet at han aldri vil legge seg, så er sånn tiltak for tiden...Hvordan går det med dere damer? Har spist middag her. Og nå slapper jeg å frøkena av, mens mannen sendte vi på foreldremøte![]()
Ja her er det 3 stk tilEr det mer enn din som er der?
Åh, det er kjedeligDet irriterer meg, jeg hadde en bolleoppskrift som var fantastisk god, og den er borte
Og ikke nok med det, det var oppskriften etter min farmor...
Jeg tar meg ikke så høytidelig heller, så har delt flere mislykkede forsøk på sosiale medierhehehe![]()
samme her. frøkena er straks på tur i seng nåHer er det kvelds sammen med poden. Straks leggetid! Men vet at han aldri vil legge seg, så er sånn tiltak for tiden...
Veldig.Åh, det er kjedelig![]()
Nå var poden lagt. Men selvfølgelig hadde vi glemt kosen hos mormor... men hadde en kos som vi har fått i gave til babyen. Og den fikk han låne, da var han fornøydsamme her. frøkena er straks på tur i seng nå
Jeg har ikke peilingVeldig.
Lurer neste på om jeg bare skal prøve å eksperimentere litt.
Den var veldig enkel, så de siste gangene jeg lagde dem brukte jeg ikke oppskrift i det hele tatt.
Men så bakte jeg ikke boller på noen år...
En stor pose hvetemel av den gamle størrelsen.
2 pakker gjær
1 liter melk
2-3 tsk kardemomme
X g smør
XX sukker
egg????
NeidaStille her i kveld også![]()