Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme tankegang som herJa det er akkurat det. Hu mi er veldig klar over at når lillebror kommer så er ikke mamma og pappa bare hennes lenger. Men at hun må dele oss med lillebror. Vi snakker veldig mye om det. At mamma og pappa kommer til å være like glad i dem begge to. Hun gleder seg veldig til lillebror kommer. Å vil veldig gjerne hjelpe til med ham. Så tenker at hun skal få lov. Tror at hvis hun får ta del i ting som angår lillebror så ser hun litt annerledes på ting.
Men samtidig vil jeg at hun skal huske og vite at hun også noen ganger kan ha mamma for seg selv.
Nå fikk jeg også lyst på bolleda har jeg klart trykke i meg 3 boller og en kopp kakao..
Er det mulig...
Å jeg kan også informere om at lillebror i magen liker også boller og kakao![]()
Samme som her!Samme tankegang som herstorebror gleder seg til å gi flaske
hehe
Så skal vi prøve å få til tider som er mamma og Larsen tid![]()
hahaha jajaNå fikk jeg også lyst på bollevar sunn på kafeen og spiste grovt rundstykke med ost
![]()
da har jeg klart trykke i meg 3 boller og en kopp kakao..
Er det mulig...
Å jeg kan også informere om at lillebror i magen liker også boller og kakao![]()
Er her jeg innimellom.har lufta dyret litt. Det var det jeg klarte å tvinge meg til i dag...Nå ble det jammen stille her![]()
hahahahablir nok flere ja
![]()
boller
![]()
Det skjønner jegEr her jeg innimellom.har lufta dyret litt. Det var det jeg klarte å tvinge meg til i dag...
Håper mannen har tenkt å bli hjemme i dag. Lyst på kosekveld...mye tanker om ul i morgenhehe
23 ble det i dagBoller er snadder
Bakte dere mange da?
Snakket med mannen nå, og han syns jeg er litt teit som er nervøsDet skjønner jegJeg grugleder meg egentlig hver gang jeg skal på kontroll.. livredd for at noe er galt. Selv om jeg vet at alt er bra
![]()
23 ble det i dagOppskriften er på 15 boller.. men da blir de GIGANTISKE!!!!
![]()
Ja, er veldig spentBlir litt ventetid da. Gleder meg til oppdatering i morgen kveld
Kjerring... Jeg vil også ha!!
Ikke før i juliJa, er veldig spent![]()
Vil du vite kjønn?![]()
Ikke før i julihehe
Hva med def? Er vel litt tidlig å se i uke 11 men
kan jo skjønne det.. Men tror virkelig ikke menn skjønner den greia der. tror egentlig ikke de skjønner mye før mini er ute..Snakket med mannen nå, og han syns jeg er litt teit som er nervøsfor det er jo ikke noe jeg kan styre allikevel.
Han har jo rett, men tenk om liksomvet jeg ikke har noen grunn til det da, men jeg ser for meg at i morgen er en dag som kan få meg til å innse at jeg faktisk er gravid. Hehe
Er jo litt skummelt og når det er første♡
hahahahaha da få du jo til helgen da!Kjerring... Jeg vil også ha!!skal visst lage fastelavnsboller på hyttetur til helgen da
![]()