Felles skravle 2015

da har jeg klart trykke i meg 3 boller og en kopp kakao..
Er det mulig...
Å jeg kan også informere om at lillebror i magen liker også boller og kakao :P

Ja det er akkurat det. Hu mi er veldig klar over at når lillebror kommer så er ikke mamma og pappa bare hennes lenger. Men at hun må dele oss med lillebror. Vi snakker veldig mye om det. At mamma og pappa kommer til å være like glad i dem begge to. Hun gleder seg veldig til lillebror kommer. Å vil veldig gjerne hjelpe til med ham. Så tenker at hun skal få lov. Tror at hvis hun får ta del i ting som angår lillebror så ser hun litt annerledes på ting.
Men samtidig vil jeg at hun skal huske og vite at hun også noen ganger kan ha mamma for seg selv.
Samme tankegang som her :) storebror gleder seg til å gi flaske ;) hehe
Så skal vi prøve å få til tider som er mamma og Larsen tid :)

Er det mulig...
Nå fikk jeg også lyst på bolle ;) var sunn på kafeen og spiste grovt rundstykke med ost :p

Er det mulig...

3? Det er da ingenting:p haha

Nå ble det jammen stille her :p
Er her jeg innimellom.har lufta dyret litt. Det var det jeg klarte å tvinge meg til i dag...
Håper mannen har tenkt å bli hjemme i dag. Lyst på kosekveld...mye tanker om ul i morgen:p hehe

Er her jeg innimellom.har lufta dyret litt. Det var det jeg klarte å tvinge meg til i dag...
Håper mannen har tenkt å bli hjemme i dag. Lyst på kosekveld...mye tanker om ul i morgen:p hehe
Det skjønner jeg :) Jeg grugleder meg egentlig hver gang jeg skal på kontroll.. livredd for at noe er galt. Selv om jeg vet at alt er bra :)

Det skjønner jeg :) Jeg grugleder meg egentlig hver gang jeg skal på kontroll.. livredd for at noe er galt. Selv om jeg vet at alt er bra :)
Snakket med mannen nå, og han syns jeg er litt teit som er nervøs:p for det er jo ikke noe jeg kan styre allikevel.
Han har jo rett, men tenk om liksom:p vet jeg ikke har noen grunn til det da, men jeg ser for meg at i morgen er en dag som kan få meg til å innse at jeg faktisk er gravid. Hehe
Er jo litt skummelt og når det er første♡

23 ble det i dag :P Oppskriften er på 15 boller.. men da blir de GIGANTISKE!!!! :P

Så jo fine ut i str de der da:) kan jo ikke være altfor store heller

Snakket med mannen nå, og han syns jeg er litt teit som er nervøs:p for det er jo ikke noe jeg kan styre allikevel.
Han har jo rett, men tenk om liksom:p vet jeg ikke har noen grunn til det da, men jeg ser for meg at i morgen er en dag som kan få meg til å innse at jeg faktisk er gravid. Hehe
Er jo litt skummelt og når det er første♡
kan jo skjønne det.. Men tror virkelig ikke menn skjønner den greia der. tror egentlig ikke de skjønner mye før mini er ute.. :)

Back
Topp