Felles skravle 2015

Ja, det er jo kos :) men kanskje litt annerledes med gutta :p
Ja. Får jo gutt denne gangen. Så det blir spennende å se hvordan det blir da. Håper jeg kan klare å ha litt mamma/Lola tid og litt mamma/lilleprinsen tid.
Å selvfølgelig litt alle sammen tid.. både med og uten pappa :P

Ja. Får jo gutt denne gangen. Så det blir spennende å se hvordan det blir da. Håper jeg kan klare å ha litt mamma/Lola tid og litt mamma/lilleprinsen tid.
Å selvfølgelig litt alle sammen tid.. både med og uten pappa :p
Ja, tenker jeg også. Tenker det er viktig med den tiden vi har med de barna vi har fra før. For å unngå sjalusi. Nå har vi jo begge "store" barn som er vant med å ha oss for seg selv :)

Ja, tenker jeg også. Tenker det er viktig med den tiden vi har med de barna vi har fra før. For å unngå sjalusi. Nå har vi jo begge "store" barn som er vant med å ha oss for seg selv :)
Ja det er akkurat det. Hu mi er veldig klar over at når lillebror kommer så er ikke mamma og pappa bare hennes lenger. Men at hun må dele oss med lillebror. Vi snakker veldig mye om det. At mamma og pappa kommer til å være like glad i dem begge to. Hun gleder seg veldig til lillebror kommer. Å vil veldig gjerne hjelpe til med ham. Så tenker at hun skal få lov. Tror at hvis hun får ta del i ting som angår lillebror så ser hun litt annerledes på ting.
Men samtidig vil jeg at hun skal huske og vite at hun også noen ganger kan ha mamma for seg selv.

Han for ut like etter og jeg orke ikke å stå opp.
huff... Det var ikke noe koselig start på dagen.
Mannen min er heldigvis forståelsesfull sånn sett.
Da jeg gikk med Vesla i magen var jeg konstant kvalm og trøtt.. hadde halsbrann igjennom hele svangerskapet.
Han tok hensyn til det. Å viste veldig forståelse....
Var du sånn med 1.mann også?

huff... Det var ikke noe koselig start på dagen.
Mannen min er heldigvis forståelsesfull sånn sett.
Da jeg gikk med Vesla i magen var jeg konstant kvalm og trøtt.. hadde halsbrann igjennom hele svangerskapet.
Han tok hensyn til det. Å viste veldig forståelse....
Var du sånn med 1.mann også?
Han var mer forståelsesfull med nr 1. Nå virker det som at siden det er så tidlig og ikke fått mage så skal det ikke være noe galt. Har en og samme far til begge.

Han var mer forståelsesfull med nr 1. Nå virker det som at siden det er så tidlig og ikke fått mage så skal det ikke være noe galt. Har en og samme far til begge.
Det om kan være vanskelig for dem er at de tror at alle svangerskap er like...
Han min har sett 2 rake motsetninger.
Vesla: sov hele tiden, konstant kvalm, over hormonell, halsbrann og hekta på appelsin.
Lille prinsen: trøtt og sliten, super ømme pupper. thats it.. (så langt)

Det om kan være vanskelig for dem er at de tror at alle svangerskap er like...
Han min har sett 2 rake motsetninger.
Vesla: sov hele tiden, konstant kvalm, over hormonell, halsbrann og hekta på appelsin.
Lille prinsen: trøtt og sliten, super ømme pupper. thats it.. (så langt)
Foreløpig er de jo egentlig veldig like med soving og fyllesyk.

Oij oij oij... stakkar mannen din... sorry at jeg sier det men han trenger virkelig å få banka litt vett inni huet sitt...
Ja ikke noe morro å sitte her hormonell med tårene som triller.. jeg ble bare så paff over reaksjonen hans i dag når jeg sa at jeg blir hjemme. Syns det er dårlig gjort av han.

Ja ikke noe morro å sitte her hormonell med tårene som triller.. jeg ble bare så paff over reaksjonen hans i dag når jeg sa at jeg blir hjemme. Syns det er dårlig gjort av han.
Ja det skal jeg si meg enig i... ærlig talt! synes det var veldig unødvendig!

Nei blir jo ikke det. Men han mener jeg kan gå på jobb for jeg er jo ikke syk eller smittsom.

Be han ta en uke med lite mat og mye oppkast og se om han mener det samme da! Huff.

Skjønner at du kan bli frustrert. Man trenger jo ikke være smittsom selv om man er dårlig da. Nyt dagen hjemme og prøv og samle litt energi du♡♡♡

Be han ta en uke med lite mat og mye oppkast og se om han mener det samme da! Huff.

Skjønner at du kan bli frustrert. Man trenger jo ikke være smittsom selv om man er dårlig da. Nyt dagen hjemme og prøv og samle litt energi du♡♡♡
Takk ♥♥ skal prøve det.

Back
Topp