Jepp... ble bare sint og en smule skuffet kjenner jeg.mannen din!!? gi ham en killevink! ærligtalt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp... ble bare sint og en smule skuffet kjenner jeg.mannen din!!? gi ham en killevink! ærligtalt!
Ja. Får jo gutt denne gangen. Så det blir spennende å se hvordan det blir da. Håper jeg kan klare å ha litt mamma/Lola tid og litt mamma/lilleprinsen tid.Ja, det er jo kosmen kanskje litt annerledes med gutta
![]()
han min kunne prøvd seg på det der. Da hadde det blitt månelyst her i heimen skal jeg si deg.Jepp... ble bare sint og en smule skuffet kjenner jeg.
Ja, tenker jeg også. Tenker det er viktig med den tiden vi har med de barna vi har fra før. For å unngå sjalusi. Nå har vi jo begge "store" barn som er vant med å ha oss for seg selvJa. Får jo gutt denne gangen. Så det blir spennende å se hvordan det blir da. Håper jeg kan klare å ha litt mamma/Lola tid og litt mamma/lilleprinsen tid.
Å selvfølgelig litt alle sammen tid.. både med og uten pappa![]()
Han for ut like etter og jeg orke ikke å stå opp.han min kunne prøvd seg på det der. Da hadde det blitt månelyst her i heimen skal jeg si deg.
Ja det er akkurat det. Hu mi er veldig klar over at når lillebror kommer så er ikke mamma og pappa bare hennes lenger. Men at hun må dele oss med lillebror. Vi snakker veldig mye om det. At mamma og pappa kommer til å være like glad i dem begge to. Hun gleder seg veldig til lillebror kommer. Å vil veldig gjerne hjelpe til med ham. Så tenker at hun skal få lov. Tror at hvis hun får ta del i ting som angår lillebror så ser hun litt annerledes på ting.Ja, tenker jeg også. Tenker det er viktig med den tiden vi har med de barna vi har fra før. For å unngå sjalusi. Nå har vi jo begge "store" barn som er vant med å ha oss for seg selv![]()
huff... Det var ikke noe koselig start på dagen.Han for ut like etter og jeg orke ikke å stå opp.
Han var mer forståelsesfull med nr 1. Nå virker det som at siden det er så tidlig og ikke fått mage så skal det ikke være noe galt. Har en og samme far til begge.huff... Det var ikke noe koselig start på dagen.
Mannen min er heldigvis forståelsesfull sånn sett.
Da jeg gikk med Vesla i magen var jeg konstant kvalm og trøtt.. hadde halsbrann igjennom hele svangerskapet.
Han tok hensyn til det. Å viste veldig forståelse....
Var du sånn med 1.mann også?
Det om kan være vanskelig for dem er at de tror at alle svangerskap er like...Han var mer forståelsesfull med nr 1. Nå virker det som at siden det er så tidlig og ikke fått mage så skal det ikke være noe galt. Har en og samme far til begge.
Foreløpig er de jo egentlig veldig like med soving og fyllesyk.Det om kan være vanskelig for dem er at de tror at alle svangerskap er like...
Han min har sett 2 rake motsetninger.
Vesla: sov hele tiden, konstant kvalm, over hormonell, halsbrann og hekta på appelsin.
Lille prinsen: trøtt og sliten, super ømme pupper. thats it.. (så langt)
Da burde han jo egentlig forstå at det er sånn det er noen ganger. Man blir jo ikke akkurat "herdet" fra gravide symptomer!?Foreløpig er de jo egentlig veldig like med soving og fyllesyk.

Nei blir jo ikke det. Men han mener jeg kan gå på jobb for jeg er jo ikke syk eller smittsom.Da burde han jo egentlig forstå at det er sånn det er noen ganger. Man blir jo ikke akkurat "herdet" fra gravide symptomer!?![]()
Oij oij oij... stakkar mannen din... sorry at jeg sier det men han trenger virkelig å få banka litt vett inni huet sitt...Nei blir jo ikke det. Men han mener jeg kan gå på jobb for jeg er jo ikke syk eller smittsom.
Ja ikke noe morro å sitte her hormonell med tårene som triller.. jeg ble bare så paff over reaksjonen hans i dag når jeg sa at jeg blir hjemme. Syns det er dårlig gjort av han.Oij oij oij... stakkar mannen din... sorry at jeg sier det men han trenger virkelig å få banka litt vett inni huet sitt...
Min kan være like håpløs. Forstår frustrasjonen hennes godt!Oij oij oij... stakkar mannen din... sorry at jeg sier det men han trenger virkelig å få banka litt vett inni huet sitt...
Ja det skal jeg si meg enig i... ærlig talt! synes det var veldig unødvendig!Ja ikke noe morro å sitte her hormonell med tårene som triller.. jeg ble bare så paff over reaksjonen hans i dag når jeg sa at jeg blir hjemme. Syns det er dårlig gjort av han.
Må vel ta det opp med han men får se om jeg gidder.Ja det skal jeg si meg enig i... ærlig talt! synes det var veldig unødvendig!
Nei blir jo ikke det. Men han mener jeg kan gå på jobb for jeg er jo ikke syk eller smittsom.
Godt det ikke bare er her, men jeg unner ingen det. De skulle fått prøvet selvMin kan være like håpløs. Forstår frustrasjonen hennes godt!
Takk ♥♥ skal prøve det.Be han ta en uke med lite mat og mye oppkast og se om han mener det samme da! Huff.
Skjønner at du kan bli frustrert. Man trenger jo ikke være smittsom selv om man er dårlig da. Nyt dagen hjemme og prøv og samle litt energi du♡♡♡