Haha... blir litt travelt. Han er hjemme om ett kvarterPass på at du sitter å trøkker i deg boller når han kommer hjem..
Hvis vil ha sier du bare at det er bare for snille og forståelsesfulle mennhahahahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha... blir litt travelt. Han er hjemme om ett kvarterPass på at du sitter å trøkker i deg boller når han kommer hjem..
Hvis vil ha sier du bare at det er bare for snille og forståelsesfulle mennhahahahah
Så spennendeSå spennendeklokka da?
Jeg skal på oul kl 11 i morgen![]()
desto bedre.. da må han se deg lage dem... det gir ham tid til å si unnskyldHaha... blir litt travelt. Han er hjemme om ett kvarter
Vi er egentlig bare ute etter å se liv og se om jeg er like langt på vei som jeg trorSå spennende. Hadde du ventet en uke til hadde de kunnet sett on spiren har kromosonfeil i samme slengen.
Blir litt ventetid da. Gleder meg til oppdatering i morgen kveldSå spennende![]()
Jeg skal ikke før kl 17![]()
gleder meg til å høre hvordan det gikk!!!!Så spennendeklokka da?
Gleder meg til oppdaterimg fra dere beggeSå spennendeklokka da?
Får lage nådesto bedre.. da må han se deg lage dem... det gir ham tid til å si unnskyld![]()
Samme her.gleder meg til å høre hvordan det gikk!!!!
God ide!Får lage nåmen får hente frøkena først så får hun hjelpe
![]()
Bare sånn for å være litt slem tenkte jeg å legge inn ett bilde. Skal, skal ikke![]()
Hææææ?D ser også godt ut, men jeg liker faktisk ikke smaken av kakao.![]()
Hææææ?det som er så fantastisk
![]()