Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da missforstod jeg, gleder meg til å høre oppdatering i morgenHar ikke vært enda. Bare uttrykt min bekymring for morgendagenhehe
Skal dit kl 11 i morgen![]()
Hørt så digg, kan vel overføre det til skampi også? Da jeg er litt mer glad i det. Hva har du som tilbehør? (Lørdagskos kjenner jeg )Jeg marinerer de i chili og hvitløk, steker dem og lager en kremet saus av marinade restene
Tenker jeg skal lukke pcen snart og strikke litt. Mannen kommer snart hjem med smågodt til megHei jenter.. nettopp tint et par boller (noen som frista med det tidl. Idag) og sitter i sofaen.. sambo reiste tilbake på jobb for en time siden.. hva skal dere i kveld?
Scampi i wook er så diggHørt så digg, kan vel overføre det til skampi også? Da jeg er litt mer glad i det. Hva har du som tilbehør? (Lørdagskos kjenner jeg )![]()
Hei jenter.. nettopp tint et par boller (noen som frista med det tidl. Idag) og sitter i sofaen.. sambo reiste tilbake på jobb for en time siden.. hva skal dere i kveld?
Men der får ikke vi sett bildeSjekk på skjult forum. Bildeeee![]()
Da missforstod jeg, gleder meg til å høre oppdatering i morgen![]()
NeeiMen der får ikke vi sett bildebuhuuuu!!!
Jaaa, har liksom ingen cravings, men mat JATAKK, alt som er godtScampi i wook er så diggÅååå nå fikk jeg lyst på det og!!!
Hørt så digg, kan vel overføre det til skampi også? Da jeg er litt mer glad i det. Hva har du som tilbehør? (Lørdagskos kjenner jeg )![]()
Jepp! Spiser som en hest tror jegJaaa, har liksom ingen cravings, men mat JATAKK, alt som er godt![]()
Jeg og. Fat fat fatJepp! Spiser som en hest tror jeg![]()
Har selvfølgelig ikke FEMNoen som skal se unge mødre idag da?
Hehe..Jepp! Spiser som en hest tror jeg![]()
Har bare 1tv. Sambo hadde aaaldri gått med å sette på detNoen som skal se unge mødre idag da?
Skal ikke det.Noen som skal se unge mødre idag da?
Æsj da..Har selvfølgelig ikke FEM![]()
Har bare 1tv. Sambo hadde aaaldri gått med å sette på det![]()
Derfor greit at sambo er på jobb.. ellers hadde jeg kanskje tatt opp og sett på dagtid.. jeg er litt ambivalent til serien.. noen av de er så teite at det er flaut å se på, mens andre synes jeg det er interessant å følge.. men er da bare et tidsfordriv.. kjenner at jeg aldri kunne vært med på no sånt i frykt for hvordan de hadde fremstilt meg..!Skal ikke det.
Gikk skikkelig lei UM for noen år siden etter å hatt veldig dilla på den serien