Felles skravle 2015

Hei jenter.. nettopp tint et par boller (noen som frista med det tidl. Idag) og sitter i sofaen.. sambo reiste tilbake på jobb for en time siden.. hva skal dere i kveld?

Har ikke vært enda. Bare uttrykt min bekymring for morgendagen;) hehe

Skal dit kl 11 i morgen;)
Da missforstod jeg, gleder meg til å høre oppdatering i morgen :)

Hei jenter.. nettopp tint et par boller (noen som frista med det tidl. Idag) og sitter i sofaen.. sambo reiste tilbake på jobb for en time siden.. hva skal dere i kveld?
Tenker jeg skal lukke pcen snart og strikke litt. Mannen kommer snart hjem med smågodt til meg :D Weeee :D Så skal vi sikkert se en episode med orphan black :D

Hørt så digg, kan vel overføre det til skampi også? Da jeg er litt mer glad i det. Hva har du som tilbehør? (Lørdagskos kjenner jeg ) :D
Scampi i wook er så digg :D Åååå nå fikk jeg lyst på det og!!!

Hørt så digg, kan vel overføre det til skampi også? Da jeg er litt mer glad i det. Hva har du som tilbehør? (Lørdagskos kjenner jeg ) :D

1. Ja, det kan det, har marinert skampi-spyd med chili og hvitløk ved flere anledninger, men har da også litt lime eller sitron i marinaden også
2. Jeg har det som en forrett og steker noen aspargestopper å ha sammen med det.

Noen som skal se unge mødre idag da?

Har bare 1tv. Sambo hadde aaaldri gått med å sette på det :p
Skal ikke det.
Gikk skikkelig lei UM for noen år siden etter å hatt veldig dilla på den serien
Derfor greit at sambo er på jobb.. ellers hadde jeg kanskje tatt opp og sett på dagtid.. jeg er litt ambivalent til serien.. noen av de er så teite at det er flaut å se på, mens andre synes jeg det er interessant å følge.. men er da bare et tidsfordriv.. kjenner at jeg aldri kunne vært med på no sånt i frykt for hvordan de hadde fremstilt meg..!

Back
Topp