Felles skravle 2015

bare vent.. Når du minst aner det POW!! det kommer det! midt i blæra :P
Hahaha. Merka istad da jeg reiste meg opp at det ble tungt på blæra da, så tror kanskje h*n like å bruke den som madrass. Evnt. trampoline? :p

Grugleder meg egentlig, men gleder meg mest selvfølgelig:)
Skal la kjønn være en overraskelse, med mindre vi ser det veldig tydelig selv selvfølgelig. Mannen mener det blir jente, basert på hvor mange jenter det er i slekta hans...hehe. jeg aner ikke :eek:
Selvfølgelig gruer man seg også litt.
Hoved oppgaven er jo å sjekke at babyen er frisk, og fastsette termin.
Har dere hatt noen tidlige UL'er?

Selvfølgelig gruer man seg også litt.
Hoved oppgaven er jo å sjekke at babyen er frisk, og fastsette termin.
Har dere hatt noen tidlige UL'er?

Blir jo nervøs for at alt ikke er som det skal :( har ikke merket noe som virker unormalt da, så får vel satse på at alt er bra:)

Var på en ul i uke 8, og det er jo en evighet siden. Hehe. Men har en doppler hjemme da, så jeg har hørt hjertelyden innimellom:)

Blir jo nervøs for at alt ikke er som det skal :( har ikke merket noe som virker unormalt da, så får vel satse på at alt er bra:)

Var på en ul i uke 8, og det er jo en evighet siden. Hehe. Men har en doppler hjemme da, så jeg har hørt hjertelyden innimellom:)
Da vet dere hvertfall at det bare er en der inne :)
Masse lykke til

Jeg sjekka programmet, det går mange på rappen i dag, og så fortsetter de neste uke, den siste neste tirsdag er den første vi ikke har sett, sesong 8, episode 9 eller noe sånn. Lenger fikk ikke programmet, men vi får følge med
De sa noe om sesong premieren men fikk ikke helt med om de bare ladet opp eller om den starter

Alt går nok bra skal du nok si.

Jeg sjekka programmet, det går mange på rappen i dag, og så fortsetter de neste uke, den siste neste tirsdag er den første vi ikke har sett, sesong 8, episode 9 eller noe sånn. Lenger fikk ikke programmet, men vi får følge med
Kl 22 neste tirsdag sa de nå :D

De sa noe om sesong premieren men fikk ikke helt med om de bare ladet opp eller om den starter
Husk på da at veldig ofte får ikke Norge sende den "nye sesongen" i dette tilfelle sesong 8 før den er ferdig i USA.
Det vil si at sessong 7 vises for første gang på norsk tv nå :P Ergo sesong premiere i Norge...

Husk på da at veldig ofte får ikke Norge sende den "nye sesongen" i dette tilfelle sesong 8 før den er ferdig i USA.
Det vil si at sessong 7 vises for første gang på norsk tv nå :P Ergo sesong premiere i Norge...
Hihi... aner ikke hvilken sesong det er. Men det er den som gikk i sommer i usa tipper jeg :D

Sjekket nå. Er sesong 8 som vises nå ifølge info

Back
Topp