Meg ogsåoohhh!!! Elsker TBBT!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meg ogsåoohhh!!! Elsker TBBT!!!![]()
håper jeg også.. Får så vondt av henne...Huff.. håper feberen synker. God bedring til frøkena. Håper formen din også blir bedre.
Null energi her også i kveld....Kjenner at energien bare renner ut av meg i dag...
Å det er ikke bra når Vesla er tilbake i feberland![]()
Vi har sesong 1-5 av TBBT på DVDMeg ogsåsyns det er kjempe morro. Mannen er ut å kjøper pizza vi skal kose oss med samtidig.
Det tror jeg også at du greier.
Godt dere har troen på megDet tror jeg da du skal klare!![]()
Kjenner at energien bare renner ut av meg i dag...
Å det er ikke bra når Vesla er tilbake i feberland![]()
Da vil jeg se bilde![]()
Hva er TBBT?Vi har sesong 1-5 av TBBT på DVDkan ikke leve uten..
Men må innrømme at Bazinga episoden (ballbingen) og juleepisoden når Sheldon klemmer Penny er favorittene![]()
Godt du sa ifra! Det skal jeg se!Meg ogsåsyns det er kjempe morro. Mannen er ut å kjøper pizza som vi skal kose oss med samtidig.
takk..Null energi her også i kveld....
God bedring til vesla <3
The Big Bang TheoryHva er TBBT?
Krype meg opp mot 100o hadde vært kjekt, men får se om jeg greier det. Får se hvordan det ligger ann ved neste oppdatering. Skal se big bang theory. De starter den nyeste sesongen fra 1 episode til 6 episode fra kl 20.30 på tv norge.
AlltidGodt dere har troen på meg![]()
Takk søtaGod bedring til vesla. Og håper energien din hopper opp snart![]()
Takk søta![]()
Skal prøve å lade batteriene i morgen.
Vel, han får mate den nå mens den er i magen.Litt skal du nok klare
Mannen kom hjem med en stor taxfree pose med haribo nå nettopp og kastet den på megsa at babyen ville ha...haha
Ja jeg har fri de neste 3 dageneFri i morgen? Prøve å lade litt i morgen jeg og, så kanskje jeg orker å trene..
Haha... mmmm....Litt skal du nok klare
Mannen kom hjem med en stor taxfree pose med haribo nå nettopp og kastet den på megsa at babyen ville ha...haha
Åh.. så flott! Gleder meg til vi skal 11. Mars! Er en temadag om amming i neste uke, men tror ikke mannen synes det er så relevant for han.. lurte på å høre med jordmor.. han jobber, så må ta seg fri et par timer i så fall..