Felles skravle 2015

Kjenner at energien bare renner ut av meg i dag...
Å det er ikke bra når Vesla er tilbake i feberland :(
Null energi her også i kveld....
God bedring til vesla <3

Meg også :D syns det er kjempe morro. Mannen er ut å kjøper pizza vi skal kose oss med samtidig.
Vi har sesong 1-5 av TBBT på DVD :P kan ikke leve uten..
Men må innrømme at Bazinga episoden (ballbingen) og juleepisoden når Sheldon klemmer Penny er favorittene :D

Kjenner at energien bare renner ut av meg i dag...
Å det er ikke bra når Vesla er tilbake i feberland :(

God bedring til vesla. Og håper energien din hopper opp snart:)

Krype meg opp mot 100o hadde vært kjekt, men får se om jeg greier det. Får se hvordan det ligger ann ved neste oppdatering. Skal se big bang theory. De starter den nyeste sesongen fra 1 episode til 6 episode fra kl 20.30 på tv norge.

Litt skal du nok klare:)
Mannen kom hjem med en stor taxfree pose med haribo nå nettopp og kastet den på meg:o sa at babyen ville ha...haha

Gru-gleder meg til jobb i morgen.
Sover så dårlig på nettene at det skal bli vanskelig å stå ordentlig opp kl 6 uten å legge seg igjen, men samtidig kommer det til å være deilig å komme ut blant folk også.
Blir en kort dag, da siden jeg skal på foreldremøte i barnehagen etterpå.
Blir spennende å høre hvordan det går med frøkna.
Vi vet jo at hun ligger etter i språket, men tror hun ligger godt an ellers

Åh.. så flott! Gleder meg til vi skal 11. Mars! Er en temadag om amming i neste uke, men tror ikke mannen synes det er så relevant for han.. lurte på å høre med jordmor.. han jobber, så må ta seg fri et par timer i så fall..

Synes det var veldig godt at mannen var med på sykehuset da, så fikk han litt mer info rundt dette med fødsel. Hva hans rolle er, og hva han kan forvente seg.
Skal være et svangerskaps treff på helsestasjonen på mandagen som kommer, der får ikke partner være med.. Så går vel litt mer inn på amming o.l. da tipper jeg :)

Back
Topp