Felles skravle 2015

Hehehehe. Hvert lite aktivitet her i dag også. :P men når jeg kommer hjem skal jeg lime meg fastboende sofaen. I morgen har jeg fri. Så da er det avslapping!
I morgen skal jeg på jobb så da er det lite avslapning på meg...

God ettermiddag alle sammen:)
I dag har jeg faktisk ryddet en del i kjelleren, inkludert mus nr 3...ganske så sliten nå, så da er det vel bare å bli ferdig/starte brødbaking og pannekakerøre da...:p

Dere driver med i dag da? :)
Flink du har vært. Har vært på jobb, spist middag og vært i bassenget. Er kjempe trøtt nå

Hehehehe. Hvert lite aktivitet her i dag også. :P men når jeg kommer hjem skal jeg lime meg fastboende sofaen. I morgen har jeg fri. Så da er det avslapping!
Jeg vil også ha fri, men skal først på jobb så på personalmøte og deretter blir det foreldremøte. Hektisk dag i morgen.

Flink du har vært. Har vært på jobb, spist middag og vært i bassenget. Er kjempe trøtt nå

Deilig i bassenget? Jeg skal en tur til fredag:)
Spist middag her og nå, så nå blir det vel avslapning resten av kvelden:)

For han ;) vi snakket om sånne dukker da noen av de fra jobben var her på fredag, så har noen av oss jentene funnet ut at vi skal kjøpe det til han ene som var her og pratet mest om det..
Noen av de er jo helt grusomme ser jeg

Hahaha! Da skjønner jeg :p

Håper virkelig jeg og, men de er veldig gode på å gjemme seg og:eek: hehe

Kommet langt på teppet ditt da? ;)
Tenkte jeg skulle får ryddet ferdig ALT før jeg tar meg tid til å bare sitte å kose meg med strikking og sying. Bestilte meg et par bøker i går, men barneklær og utstyr, så da er det bare å glede seg♡
Kommet langt ja, men klarte å glemme det hos svigerfar i helgen :( Så nå får jeg det ikke før fredag... blææææ.... Men er begynt på ett nytt da, med restegarn. Så blir litt forskjellige farger :)

Ja veldig deilig. Gjorde godt for ryggen. Har lyst på noe godt men vet ikke hva.

Sånn har jeg det ganske ofte og:o hehe
Akkurat nå har jeg mest lyst til å sove da:p hehe

Kommet langt ja, men klarte å glemme det hos svigerfar i helgen :( Så nå får jeg det ikke før fredag... blææææ.... Men er begynt på ett nytt da, med restegarn. Så blir litt forskjellige farger :)

Så kjedelig da:( men kjekt med restegarn og;) hva slags farger blir det da?

Jeg vil også ha fri, men skal først på jobb så på personalmøte og deretter blir det foreldremøte. Hektisk dag i morgen.
Blir deilig med litt fri. Selv om det blir sammen med sykt barn :(
Vesla sin feber er tilbake og hosten vil ikke gi seg. Ringer nok legen i morgen.
Håper de kan ta en CRP og titte litt på henne.

Samme her. Trøtt.no men trenger flere innlegg tror jeg... ikke nådd 1500 enda ;)

Hvor mange har du nå da? Føler det er litt tidlig å legge seg enda her...la meg 2130 i går, og våknet midt på natta og lå våken i 2-3 timer. Kanskje greit å vente et par timer til? :)

Back
Topp