God ettermiddag
Hjemme etter jobb og bibliotekstur.. Nå surfer jeg på ebay,, å dør litt...
Hvorfor dør du litt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag
Hjemme etter jobb og bibliotekstur.. Nå surfer jeg på ebay,, å dør litt...
I morgen skal jeg på jobb så da er det lite avslapning på meg...Hehehehe. Hvert lite aktivitet her i dag også.men når jeg kommer hjem skal jeg lime meg fastboende sofaen. I morgen har jeg fri. Så da er det avslapping!
Flink du har vært. Har vært på jobb, spist middag og vært i bassenget. Er kjempe trøtt nåGod ettermiddag alle sammen
I dag har jeg faktisk ryddet en del i kjelleren, inkludert mus nr 3...ganske så sliten nå, så da er det vel bare å bli ferdig/starte brødbaking og pannekakerøre da...
Dere driver med i dag da?![]()
Jeg vil også ha fri, men skal først på jobb så på personalmøte og deretter blir det foreldremøte. Hektisk dag i morgen.Hehehehe. Hvert lite aktivitet her i dag også.men når jeg kommer hjem skal jeg lime meg fastboende sofaen. I morgen har jeg fri. Så da er det avslapping!
Flink du har vært. Har vært på jobb, spist middag og vært i bassenget. Er kjempe trøtt nå
fordi jeg ser på oppblåsbare dukkerHvorfor dør du litt?
For han eller hennefordi jeg ser på oppblåsbare dukker![]()
Ja veldig deilig. Gjorde godt for ryggen. Har lyst på noe godt men vet ikke hva.Deilig i bassenget? Jeg skal en tur til fredag
Spist middag her og nå, så nå blir det vel avslapning resten av kvelden![]()
For hanFor han eller henne![]()
For hanvi snakket om sånne dukker da noen av de fra jobben var her på fredag, så har noen av oss jentene funnet ut at vi skal kjøpe det til han ene som var her og pratet mest om det..
Noen av de er jo helt grusomme ser jeg
Vurderte det til ei av de andre også da, hun blir flau bare vi sier sexHahaha! Da skjønner jeg![]()
Vurderte det til ei av de andre også da, hun blir flau bare vi sier sex![]()
Kommet langt ja, men klarte å glemme det hos svigerfar i helgenHåper virkelig jeg og, men de er veldig gode på å gjemme seg oghehe
Kommet langt på teppet ditt da?
Tenkte jeg skulle får ryddet ferdig ALT før jeg tar meg tid til å bare sitte å kose meg med strikking og sying. Bestilte meg et par bøker i går, men barneklær og utstyr, så da er det bare å glede seg♡
Ja veldig deilig. Gjorde godt for ryggen. Har lyst på noe godt men vet ikke hva.
Stakkars, hun Kommer til å få sjokk...Da holder d jo bare å kjøpe noe lite til henne da. Type buttplug eller vaginakuler hahaha!!
Kommet langt ja, men klarte å glemme det hos svigerfar i helgenSå nå får jeg det ikke før fredag... blææææ.... Men er begynt på ett nytt da, med restegarn. Så blir litt forskjellige farger
![]()
Blir deilig med litt fri. Selv om det blir sammen med sykt barnJeg vil også ha fri, men skal først på jobb så på personalmøte og deretter blir det foreldremøte. Hektisk dag i morgen.
Samme her. Trøtt.no men trenger flere innlegg tror jeg... ikke nådd 1500 endaSånn har jeg det ganske ofte oghehe
Akkurat nå har jeg mest lyst til å sove dahehe
Blir litt rosa, hvitt, lys og mørk gråSå kjedelig damen kjekt med restegarn og
hva slags farger blir det da?
Samme her. Trøtt.no men trenger flere innlegg tror jeg... ikke nådd 1500 enda![]()