Felles skravle 2015

Mini pustepause.

So far:
Frokost klokka åtte. Stekte egg og bacon, småryddet litt underveis, men ferdig å spise 8.20. Luftetur med hunden.

Vel hjemme var vaskemaskina ferdig, så jeg satte den på igjen, og tok fatt på kjøkkenet sånn rundt ni.

Og der er jeg enda, det er underlig hvor mye rart man kan ha på kjøkkenbenkene...

Men oppvaskmaskina er nå igang, og jeg vasker kjøkkenet. Det skal jo være kakebord der på søndag. Jeg skal lage kaos der er par ganger før det da, la meg gi stikkord som kake. Muffins. Gele. Pizzasnurrer. Jeg er ekspert på å lage komplett kaos på kjøkkenet når jeg baker.

Men for i dag... I dag skal det bli rent.
Så flink og effektiv du er da:)

det er helt genialt, jeg står i kø på 4 bøker nå er det vel.
De hadde den på biblioteket her. Hele 3 stk, og alle var i hyllen :P Så da blir det å låne den i morgen.

Her ryddet mannen kjøkkenet i går :D men fy søren så fort det samler seg opp greier der igjen. Frokostlaging det, så er det fult :P skal straks vaske litt sengetøy her :)
Kan også holde på mange timer med å vaske kjøkkenet. Og så er det så utrolig deilig når man er ferdig! Det kjipe er at det fort blir rotete igjen, føler det er samme smørja hver dag :p
Forskjellen er at når jeg tar det i dag er det type "vaske kaffetrakteren og innsida av mikroen. For det er lenge siden sist." det blir rotete igjen, men det er ikke sånn helt inn til rota, liksom, mer bare overflatene.

Det er jo veldig koselig, men fryktelig mye styr :p tror hvertfall at jeg må vende meg til mammarollen før det kommer flere firbeinte i hus. Holder med hest, to hunder og en katt tenker jeg :p man får jo nesten samlemani av disse herlige skapningene
Jeg klarer meg med en hund frem til jeg har vendt meg til familielivet :-) så får vi se om det er ny valp eller søsken som kommer først etter det ;-)

Forskjellen er at når jeg tar det i dag er det type "vaske kaffetrakteren og innsida av mikroen. For det er lenge siden sist." det blir rotete igjen, men det er ikke sånn helt inn til rota, liksom, mer bare overflatene.
En skikkelig julenedvask altså :P

Du er ikke alene om det. Her våkner jeg konsekvent i halv fem/fem tiden fordi jeg er sulten. Og så tar det sin tid før jeg klarer å sove igjen. Slitsomt..
Jeg våkner bare av ingenting. :(

En skikkelig julenedvask altså :P
Ting som ikke er gjort siden jul, om det ble tatt til jul...

Men jeg ga meg midlertidig på kjøkkenet og fortsetter med å tørke støv i stua, for det er slikt jeg glemmer ut. Og det gjør jeg ikke med kjøkkenet... Jeg har mange punkter på programmet i dag, og nå skal jeg jobbe av meg irritasjonen om at min mann er bedt om å jobbe i påska. De røde dagene. Han får godt betalt, men vi skulle jo ta med ungene på ski!!!

Var på omvisning på sykehuset i går, var mye mer informativt enn jeg trodde. Tror mannen fikk seg en liten oppvekker, hsn satt med tårer i øynene mye av tiden. Rart å se den 197cm høye voksne mannen på gråten når jm snakker om fødsel ;) Har vel ikke helt gått opp for han at babyen er rett rundt hjørnet ;) Spørs om det er han som har behov for beroligende på sykehuset :p
Sitter og venter på fysioterapi nå, aldri vært før så er spent på hva som skal skje.. :)

Var på omvisning på sykehuset i går, var mye mer informativt enn jeg trodde. Tror mannen fikk seg en liten oppvekker, hsn satt med tårer i øynene mye av tiden. Rart å se den 197cm høye voksne mannen på gråten når jm snakker om fødsel ;) Har vel ikke helt gått opp for han at babyen er rett rundt hjørnet ;) Spørs om det er han som har behov for beroligende på sykehuset :p
Sitter og venter på fysioterapi nå, aldri vært før så er spent på hva som skal skje.. :)
Mannen min spurte faktisk om han absolutt måtte være på fødestua når prinsen kom. Han er ikke veldig sentimental av seg sånn sett

Mannen min spurte faktisk om han absolutt måtte være på fødestua når prinsen kom. Han er ikke veldig sentimental av seg sånn sett

Han er egentlig ikke så veldig sentimental av seg min heller, derfor jeg ble litt paff da han hadde tårer i øynene :)

Det hadde ikke vært aktuelt engang.. Har man vært med å laget babyen så får man stille opp også ;)

Han er egentlig ikke så veldig sentimental av seg min heller, derfor jeg ble litt paff da han hadde tårer i øynene :)

Det hadde ikke vært aktuelt engang.. Har man vært med å laget babyen så får man stille opp også ;)
Var det jeg sa også. Du får bare ha å innfinne deg på fødestua når den tid kommer. Hvis ikke trenger du ikke komme hjem når jeg og babyen kommer hjem :p

Var det jeg sa også. Du får bare ha å innfinne deg på fødestua når den tid kommer. Hvis ikke trenger du ikke komme hjem når jeg og babyen kommer hjem :p

Hehe ;) Her har vi gått gravide i nesten 10mnd, det minste de kan gjøre er å være til stede og dulle med oss! ;)

Back
Topp