God morgenTrøtt som alltid. Våkner vel utover dagen regner jeg med..
Hva bringer dagen på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenTrøtt som alltid. Våkner vel utover dagen regner jeg med..
Husker også valpeperioden litt for godt til at jeg vil ta på meg det i begynnelsen.. men har mange venner som skal få ny valp i løpet av våren, så skal nok få litt valpekos uansettEr nok lurt å vente litt. Jeg har to voksne hunder, og fikk en valp på besøk forrige uke. Innså raskt at valp og små barn skal jeg IKKE ha samtidig![]()
Denne til min søster har ett veldig godt lynne. Bjeffer bare når hun leker. Og hun elsker å leke. Er så morsomt å se den lille bylten løpe rundt. Hun løper etter sønnen min og han holder på å le seg i hjelJo, de er kanskje søte.. men ofte synes jeg de ikke er oppdratt (de er jo så små og kan bare løftes opp og bort, og ingen ser på de som skumle) og da mister de litt sjarmen for meg.. men så liker jeg best litt større hunder dahar møtt noen veloppdragne små hunder også altså
bare liker ikke de som konstant gneldrer!
Så braDenne til min søster har ett veldig godt lynne. Bjeffer bare når hun leker. Og hun elsker å leke. Er så morsomt å se den lille bylten løpe rundt. Hun løper etter sønnen min og han holder på å le seg i hjelSå legger han seg ned på gulvet, og hun løper bort for å susse han litt
![]()
Trøtt jeg også alltid, men det har jo med lite søvn å gjøre.God morgenføler jeg kunne sovnet konstant hele dagen..
Hva bringer dagen på?
Hva skal du gjøre på biblioteket?Trøtt jeg også alltid, men det har jo med lite søvn å gjøre.
jobb og biblioteket etterpå
Men kvalmen er bedre?
Dagene blir så lange.... jobber jo i barnehagen der poden går. Og må innom og hilse på "barna mine" så ofte så mulig. De er så gode. Blir så glad når de ser megÅååå... som jeg savner de <3
Takk det samme.Håper du kommer deg gjennom dagenha en fin dag på jobb!
Vi skal låne bøker både jeg og kengubarnet.Hva skal du gjøre på biblioteket?Leie bøker, eller lese? Går av og til på biblioteket med poden, det er så kjekt.
Uff, du gjøre det jaFår fortsatt væskebehandling her ja... Men kvalmen er litt bedreå nesten ikke oppkast lengre!
Koselig at du kan stikke innom å hilse i hvertfall da![]()
Det blir mange timer ja.. du får be om pauser til å opp å bevege deg litt innimellom så du ikke stivner avSkal tydeligvis holde på til 15.30.. Får se om jeg holder ut så lenge![]()
KjektVi skal låne bøker både jeg og kengubarnet.
Er ote innom der , genialt å løne bøker i grunn. Var der fforrige helg og løte 4bøker, nå er de utlest. Kengubarnet var der for en mnd siden og lånte , så nå å han også ha nye
Husker også valpeperioden litt for godt til at jeg vil ta på meg det i begynnelsen.. men har mange venner som skal få ny valp i løpet av våren, så skal nok få litt valpekos uansett![]()
Det blir mange timer ja.. du får be om pauser til å opp å bevege deg litt innimellom så du ikke stivner av
Du kan sjekke om de har den på nett?KjektVi skal i morgen. Sammen med mormor. Tenkte jeg skulle se om de har " i magen bor en baby " boken.
Her ryddet mannen kjøkkenet i gårMini pustepause.
So far:
Frokost klokka åtte. Stekte egg og bacon, småryddet litt underveis, men ferdig å spise 8.20. Luftetur med hunden.
Vel hjemme var vaskemaskina ferdig, så jeg satte den på igjen, og tok fatt på kjøkkenet sånn rundt ni.
Og der er jeg enda, det er underlig hvor mye rart man kan ha på kjøkkenbenkene...
Men oppvaskmaskina er nå igang, og jeg vasker kjøkkenet. Det skal jo være kakebord der på søndag. Jeg skal lage kaos der er par ganger før det da, la meg gi stikkord som kake. Muffins. Gele. Pizzasnurrer. Jeg er ekspert på å lage komplett kaos på kjøkkenet når jeg baker.
Men for i dag... I dag skal det bli rent.
Mini pustepause.
So far:
Frokost klokka åtte. Stekte egg og bacon, småryddet litt underveis, men ferdig å spise 8.20. Luftetur med hunden.
Vel hjemme var vaskemaskina ferdig, så jeg satte den på igjen, og tok fatt på kjøkkenet sånn rundt ni.
Og der er jeg enda, det er underlig hvor mye rart man kan ha på kjøkkenbenkene...
Men oppvaskmaskina er nå igang, og jeg vasker kjøkkenet. Det skal jo være kakebord der på søndag. Jeg skal lage kaos der er par ganger før det da, la meg gi stikkord som kake. Muffins. Gele. Pizzasnurrer. Jeg er ekspert på å lage komplett kaos på kjøkkenet når jeg baker.
Det var lurt! Skal inn og sjekkeDu kan sjekke om de har den på nett?
Vi reserverer stadig bøker på nett.
Effektiv du er.Mini pustepause.
So far: