Takk! Hehe.. ja, veldig rolig hjemme, men overivrig i hilsesituasjoner og på tur, treningÅååå for en fin hundDen virket veldig rolig der den lå nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Hehe.. ja, veldig rolig hjemme, men overivrig i hilsesituasjoner og på tur, treningÅååå for en fin hundDen virket veldig rolig der den lå nå
![]()
Hjelpepleier. Det er forståelig at det kan bli tungt der ja.Sykepleier? Jobber i barnehage, og jeg kunne rett og slett ikke fungere. Og nå er det ennå verre. Bekkenet gjør at jeg ikke kan jobbeKan ikke sitte på gulvet eller noe...
Hadde en cocker for noen år siden. Når poden ble født. Men så prioriterte mannen jobb og ikke familie. Og det ble rett og slett for krevende med hun og baby. Så fikk liksom ikke gleden av den stakkars. Ble omplassert når vi gikk fra hverandre da. Men savner den....Takk! Hehe.. ja, veldig rolig hjemme, men overivrig i hilsesituasjoner og på tur, treningMå jo bare bli glad i ham - helt herlig :-D
Respekt til deg som orker jobb altså!Hjelpepleier. Det er forståelig at det kan bli tungt der ja.
Så koselig med golden, de er så fineJa, det blir detser jo hvordan han er med niesene og nevøene mine - litt overivrig i starten, men roer seg etterhvert - så tror det går bra
Har en liten goldengutt på 4 år og vi bor i Molde (innflyttere begge to)..
Vis vedlegget 103969
Ja, ser den! Det er mye arbeid med hund, men også mye glede! Forstår veldig godt at det blir for tøft alene! Men kan jo være at situasjonen blir sånn at dere kan få hund igjen på et senere tidspunktHadde en cocker for noen år siden. Når poden ble født. Men så prioriterte mannen jobb og ikke familie. Og det ble rett og slett for krevende med hun og baby. Så fikk liksom ikke gleden av den stakkars. Ble omplassert når vi gikk fra hverandre da. Men savner den....
Er jo ikke kommet så langt. Så må bare prøve så langt det går... men begynner å bli fryktelig stiv i korsrygggenRespekt til deg som orker jobb altså!
Jeg har veldig respekt for hund og barn - de kommer aldri til å være uten tilsyn når de er sammen. Man vet aldri hva som kan skje! Og så er jeg opptatt av at det ikke bare er hunden som skal ha respekt for barna, men like mye barna som skal ha respekt for hunden! Sistnevnte er utrolig viktig for å unngå sammenstøt!Så koselig med golden, de er så fineEr vokst opp med det selv, og veldig koselig å ha en til låns hos foreldrene mine. Har gått veldig fint med små barn med den, men klart det kan bli annerledes når babyen skal bo sammen med hunden. Der har hunden skikkelig respekt for de små barna, er veldig forsiktig rundt de, så det er veldig fint.
Håper du kommer deg gjennom dagenEr jo ikke kommet så langt. Så må bare prøve så langt det går... men begynner å bli fryktelig stiv i korsrygggen
Skal tydeligvis holde på til 15.30.. Får se om jeg holder ut så lengeDet er forståelig. Morro å sitte modell![]()
Min nye samboer ønsker seg veldig hund. Men jeg har sagt at det ikke blir så lenge vi har veldig små barnJa, ser den! Det er mye arbeid med hund, men også mye glede! Forstår veldig godt at det blir for tøft alene! Men kan jo være at situasjonen blir sånn at dere kan få hund igjen på et senere tidspunkt![]()
Min nye samboer ønsker seg veldig hund. Men jeg har sagt at det ikke blir så lenge vi har veldig små barnså hnd får vi mest sannsynlig om noen år
![]()
Høres veldig fornuftig ut!Jeg har veldig respekt for hund og barn - de kommer aldri til å være uten tilsyn når de er sammen. Man vet aldri hva som kan skje! Og så er jeg opptatt av at det ikke bare er hunden som skal ha respekt for barna, men like mye barna som skal ha respekt for hunden! Sistnevnte er utrolig viktig for å unngå sammenstøt!
Veldig greit å ha en til låns da! Svigers har hund, men begge familiene våre bor på østlandet så det blir mest jul/sommer vi ser de..![]()
Min nye samboer ønsker seg veldig hund. Men jeg har sagt at det ikke blir så lenge vi har veldig små barnså hnd får vi mest sannsynlig om noen år
![]()
Min søster har jo fått seg chiuauaDer må man se hva som passer for hver enkelt familie.. men når man har hatt hund før, vet man hva som kreves!
Nei, det er sant. Man må i alle fall finne rutiner på det. Tror nok at man kan lære hundene mye. Det viktigste er å hindre barna i å f.eks klatre på hundene og forstyrre de når de ikke ønsker kontakt. Matsituasjoner er selvfølgelig også viktig. Han jeg har nå eier ikke ressursforsvar, men det er likevel noe barna må lære for neste hund trenger ikke være lik..Høres veldig fornuftig ut!
Jeg er også opptatt av at barn må respektere dyrene, lett at de kan bli overivrige. Og være forsiktig i matsituasjoner, at ikke barna går rundt med mat rundt hunden, lett for at hunden kan bli for ivrig og tro maten er til den, selv om hunden egentlig er verdens snilleste. Men det er ikke like lett å få en ett- eller toåring til å forstå at man må sitte ved bordet hver gang man skal spise.
Hehe! Ja, den hunden jeg hadde sist var valp når storebror ble født. Skal ikke skje igjenEr nok lurt å vente litt. Jeg har to voksne hunder, og fikk en valp på besøk forrige uke. Innså raskt at valp og små barn skal jeg IKKE ha samtidig![]()
Høres veldig fornuftig ut!
Jeg er også opptatt av at barn må respektere dyrene, lett at de kan bli overivrige. Og være forsiktig i matsituasjoner, at ikke barna går rundt med mat rundt hunden, lett for at hunden kan bli for ivrig og tro maten er til den, selv om hunden egentlig er verdens snilleste. Men det er ikke like lett å få en ett- eller toåring til å forstå at man må sitte ved bordet hver gang man skal spise.
Jo, de er kanskje søte.. men ofte synes jeg de ikke er oppdratt (de er jo så små og kan bare løftes opp og bort, og ingen ser på de som skumle) og da mister de litt sjarmen for meg.. men så liker jeg best litt større hunder daMin søster har jo fått seg chiuauaden er så søt
en sånn en kunne jeg fått meg nå
![]()