Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men tenk hvor deilig det vil være i kveld når du er ferdigFridag.
Ikke lov å være mye her, stramt program med husarbeid.
Jeg pleier å stå opp sammen med mannen og hjelpe han med barna om morgenen, men i dag våknet jeg brått av at jeg hørte dem holde på oppe på kjøkkenet.Kunne jog også tenkt meg å gjort. La meg for sent i går... har ikke hostet, men frøkena kom inn å snurret propell i senga
Jeg har gjort det to ganger nå etter uke 32/33 elns. Kløøøne!![]()
Huff. Går det bra?
Ferdig med huset blir jeg nok ikke, deadline er søndag, så jeg planlegger en dag til på fredag, da mest for å bake litt, og rydde lekeloftet...Men tenk hvor deilig det vil være i kveld når du er ferdig![]()
God morgen. Sitter å venter på at klokka skal gå. Skal på jobb... hva skal dere i dag?
Det er forståelig. Morro å sitte modellIdag blir det klipp og striper og brudeoppsett! Er glad jeg bare skal sitte modell, for tror ikke jeg hadde følt meg så komfortabel i brudekjole nå
Vi brukte aldri fleece selv, det er jo så brannfarlig. Min gikk i naturbhg å de hadde bål flere dager i uken, så jeg tok aldri sjansen på fleece.Har fleece også, men vil ha på seg så lite klær som mulig, gjerne bare et lag. Nå er hun like varm av seg som faren da..
God morgen og velkommenGod morgen! Her på fellesen har jeg ikke skravlet før, så tenkte jeg måtte prøve det ogsåNå er akkurat mann og barn gått til barnehagen, og jeg skal hvile meg litt før jeg skal møte en venninne til lunch i byen.
Velkommen skal du væreGod morgen! Her på fellesen har jeg ikke skravlet før, så tenkte jeg måtte prøve det ogsåNå er akkurat mann og barn gått til barnehagen, og jeg skal hvile meg litt før jeg skal møte en venninne til lunch i byen.
Ja, jeg er så matlei for tiden, så da er det kjekt å gå ut å spise, kanskje får man og noen nye ideer.Velkommen skal du værekoselig med lunch sammen med noen
![]()
Velkommen hitGod morgen! Her på fellesen har jeg ikke skravlet før, så tenkte jeg måtte prøve det ogsåNå er akkurat mann og barn gått til barnehagen, og jeg skal hvile meg litt før jeg skal møte en venninne til lunch i byen.
Jeg spiser endel salami og spekeskinke i varmretter, som f.eks ostesmørbrød, omelett, o.l. Ellers synes jeg det er veldig godt med pastasalat med pesto og kylling/bacon f.eks.. da kan man lage til middag og spise rester til lunsj..Ja, jeg er så matlei for tiden, så da er det kjekt å gå ut å spise, kanskje får man og noen nye ideer.
Noen som har noen lunchtips til en annen dag kanskje, som er greit og trygt for oss gravide? Har typisk bare lyst på ting vi ikke kan spise.
Takk!Velkommen hit
Prøver dere eller er du gravid?
Lovehearts funker herÅneiåneiånei!! Nå kom halsbrannen - for første gang! Hva hjelper?
Ja, med kvalmen går det mye bedreGår det bedre med deg nå?