Felles skravle 2015

Fridag.

Ikke lov å være mye her, stramt program med husarbeid.

Kunne jog også tenkt meg å gjort. La meg for sent i går... har ikke hostet, men frøkena kom inn å snurret propell i senga
Jeg pleier å stå opp sammen med mannen og hjelpe han med barna om morgenen, men i dag våknet jeg brått av at jeg hørte dem holde på oppe på kjøkkenet.
Mannen mente jeg trengte å sove.
Når jeg først var våken gikk jeg opp og hjalp til.
Nå er de ute igjen, og jeg skal til å legge meg

Jeg har gjort det to ganger nå etter uke 32/33 elns. Kløøøne! :p

Blir så sint for at de ikke strør! Tenk på de som er avhengige av krykker for å ta seg frem.. Vurderte om jeg skulle skrive et langt klagebrev i hormontåka :p

Huff. Går det bra?

Ja, er lenge siden jeg har falt uten å få vondt, men går jo såklart å kjenner ekstra godt etter om det skulle være noe annerledes :p

God morgen. Sitter å venter på at klokka skal gå. Skal på jobb... hva skal dere i dag?

Idag blir det klipp og striper og brudeoppsett! Er glad jeg bare skal sitte modell, for tror ikke jeg hadde følt meg så komfortabel i brudekjole nå

Har fleece også, men vil ha på seg så lite klær som mulig, gjerne bare et lag. Nå er hun like varm av seg som faren da..
Vi brukte aldri fleece selv, det er jo så brannfarlig. Min gikk i naturbhg å de hadde bål flere dager i uken, så jeg tok aldri sjansen på fleece.
Brukte ull , hadde han ikke tåltdet hadde vi nok brukt bambus.

God morgen
Vi forsov oss, men rakk skolen.. 13 min fra vi sto opp til vi var ute av døra.Jeg har satt på en vaskemaskin og tatt en dusj , snart er det jobb.

God morgen! Her på fellesen har jeg ikke skravlet før, så tenkte jeg måtte prøve det også ;) Nå er akkurat mann og barn gått til barnehagen, og jeg skal hvile meg litt før jeg skal møte en venninne til lunch i byen.

God morgen alle sammen! Vurderer om jeg skal stå opp eller om jeg bare skal bli liggende og prøve å sove litt til...

God morgen! Her på fellesen har jeg ikke skravlet før, så tenkte jeg måtte prøve det også ;) Nå er akkurat mann og barn gått til barnehagen, og jeg skal hvile meg litt før jeg skal møte en venninne til lunch i byen.
God morgen og velkommen :-)

Velkommen skal du være :D koselig med lunch sammen med noen :)

Velkommen skal du være :D koselig med lunch sammen med noen :)
Ja, jeg er så matlei for tiden, så da er det kjekt å gå ut å spise, kanskje får man og noen nye ideer.

Noen som har noen lunchtips til en annen dag kanskje, som er greit og trygt for oss gravide? Har typisk bare lyst på ting vi ikke kan spise.

Velkommen hit:)
Prøver dere eller er du gravid?

Ja, jeg er så matlei for tiden, så da er det kjekt å gå ut å spise, kanskje får man og noen nye ideer.

Noen som har noen lunchtips til en annen dag kanskje, som er greit og trygt for oss gravide? Har typisk bare lyst på ting vi ikke kan spise.
Jeg spiser endel salami og spekeskinke i varmretter, som f.eks ostesmørbrød, omelett, o.l. Ellers synes jeg det er veldig godt med pastasalat med pesto og kylling/bacon f.eks.. da kan man lage til middag og spise rester til lunsj..

Hvor langt er du på vei?

Går det bedre med deg nå?
Ja, med kvalmen går det mye bedre :D Nesten ikke kvalm. *bank i bordet* Men bekkenet er helt gåent. Kan ikke bære en liten pose fra butikken en gang før smertene iler oppover og nedover.... Så kommer meg nok ikke i jobb igjen :( Og det synes jeg er veldig trist :(

Back
Topp