Burøe er komikerSlår meg at jeg ikke kjenner til noen av dem
Jeg er tydeligvis veldig lite oppdatert på norske kjendiser
weeden er programleder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burøe er komikerSlår meg at jeg ikke kjenner til noen av dem
Jeg er tydeligvis veldig lite oppdatert på norske kjendiser
Den kom egentlig over natten når jeg var rundt 15 ukerFin magenår kom den? Jeg er 11+4, spent på når magen kommer denne gangen.
Jeg vet, men hodet mitt fungerer ikke i dag.Er jo du som pleier å minne meg på det!![]()
Jeg googlet dem, men kjente dem fremdeles ikke igjenBurøe er komiker
weeden er programleder.
Fint babyhus
Synes du kan slippe noen av de plagene dine nå! :-( eneste her er konstante smerter fra symfysen.. og litt sure oppstøt.. kan jo ikke klage når du har det som du har det!Jeg vet, men hodet mitt fungerer ikke i dag.
Startet dagen med feber, som ble avløst av migrene rundt kl 14, og som nå igjen er avløst at skikkelig halsbrann.
Hostet konstant siden kl 4 i natt.
Hun er bare 2Hvor gammel er hun? Jeg får ikke på ungen noe hun ikke vil ha på... Like sta som moren sin![]()
JuppHihi.. starter tidlig ;-) de er så søte i den aldern!
Min er 2 år og 9 MndHun er bare 2![]()
Ser ikke så mye på oppussingsprogramer da kanskje?Jeg googlet dem, men kjente dem fremdeles ikke igjen![]()
Haha, kultDen kom egentlig over natten når jeg var rundt 15 ukerog det er ikke tull en gang. Sto på flyet, akkurat landet i Oslo. Og der bare så jeg den magen
til om med min søster kommenterte det
![]()
Ja 6 mnd igjenMin er 2 år og 9 Mnddu har en flott tid foran deg
![]()
Tusen takk for detFint babyhus![]()
Halvveis nå?Tusen takk for det![]()
Uff, nå fikk jeg dårlig samvittighet.Synes du kan slippe noen av de plagene dine nå! :-( eneste her er konstante smerter fra symfysen.. og litt sure oppstøt.. kan jo ikke klage når du har det som du har det!
Gjør ikke det..Ser ikke så mye på oppussingsprogramer da kanskje?
Det må du ikke føle! Bare håper du ikke presser deg for mye! Du er tøff som får til det du får til nemmelig!Uff, nå fikk jeg dårlig samvittighet.
Kanskje jeg skal slutt å klage så mye..
Syns ikke jeg får til noe, jeg.Det må du ikke føle! Bare håper du ikke presser deg for mye! Du er tøff som får til det du får til nemmelig!
sånn er det noen dger, det er ingen krise.Syns ikke jeg får til noe, jeg.
I dag har jeg ikke gjort noe av det jeg skal...
Nei da.sånn er det noen dger, det er ingen krise.