Felles skravle 2015

Hihihi..

Tror jeg er litt treig om dagen.
Satte akkurat i gang en maskin med klærne til frøkna og så vi har et program på den jeg helt hadde glemt.
Vi har et eget program som heter "spedbarnstøy"....
Samme her! Jeg har alltid vært guttejente og ville ha litt kjønnsnøytrale klær.. Datteren min er jo komplett mottatt. Prinsesse meg her og prinsesse meg der..
Må bare kommentere.. da jeg var liten nektet jeg å ha på meg noe annet en rosa.. min mamma måtte vaske alt mitt hvite tøy: bl.a. truser ol med no rødt, slik at det ble rosa.. siden har jeg vel så og si aldri eid et rosa plagg..! :-P tror jeg fikk nok ;-)

Var vel sånn i starten her og, men nå må ungen velge klær selv, alt jeg kjøper blir liggende i skuffen.. Skal velge selv vettu :p
Ja får hun velge hva hun skal ha på selv blir det rosa :D men hun er så lita enda at hin får ikke bestemme hva vi skal kjøpe enda ;)

På liv og død jo! Måtte starte forfra her :-D

Må bare kommentere.. da jeg var liten nektet jeg å ha på meg noe annet en rosa.. min mamma måtte vaske alt mitt hvite tøy: bl.a. truser ol med no rødt, slik at det ble rosa.. siden har jeg vel så og si aldri eid et rosa plagg..! :-P tror jeg fikk nok ;-)
Haha, er det sant? Da er det håp :p neida :)

Må bare kommentere.. da jeg var liten nektet jeg å ha på meg noe annet en rosa.. min mamma måtte vaske alt mitt hvite tøy: bl.a. truser ol med no rødt, slik at det ble rosa.. siden har jeg vel så og si aldri eid et rosa plagg..! :p tror jeg fikk nok ;-)
Frøkna liker en del andre ting også.
Bare for å nevne noe, katter, stjerner, hjerter, prinsesser..
Jeg kjøper litt rosa til henne og klær med de motivene som ikke er rosa.
På den måten klarer jeg å få variert fargene på henne til en viss grad...

Back
Topp