Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vel sånn i starten her og, men nå må ungen velge klær selv, alt jeg kjøper blir liggende i skuffen.. Skal velge selv vettuDet vi har av rosa her har vi fått![]()
Ja... planen var at jeg skulle i bassenget å trene nå men ser ikke ut til at noen møter opp så da er det vel bare å kjøre hjem igjenDet klarer du fort![]()
Ikke i dag.Noen som så 4-stjrners middag i dag?
Hihihi..
Tror jeg er litt treig om dagen.
Satte akkurat i gang en maskin med klærne til frøkna og så vi har et program på den jeg helt hadde glemt.
Vi har et eget program som heter "spedbarnstøy"....
Må bare kommentere.. da jeg var liten nektet jeg å ha på meg noe annet en rosa.. min mamma måtte vaske alt mitt hvite tøy: bl.a. truser ol med no rødt, slik at det ble rosa.. siden har jeg vel så og si aldri eid et rosa plagg..!Samme her! Jeg har alltid vært guttejente og ville ha litt kjønnsnøytrale klær.. Datteren min er jo komplett mottatt. Prinsesse meg her og prinsesse meg der..
Ja får hun velge hva hun skal ha på selv blir det rosaVar vel sånn i starten her og, men nå må ungen velge klær selv, alt jeg kjøper blir liggende i skuffen.. Skal velge selv vettu![]()
Haha, er det sant? Da er det håpMå bare kommentere.. da jeg var liten nektet jeg å ha på meg noe annet en rosa.. min mamma måtte vaske alt mitt hvite tøy: bl.a. truser ol med no rødt, slik at det ble rosa.. siden har jeg vel så og si aldri eid et rosa plagg..!tror jeg fikk nok ;-)
Abubakar Hussain,Silje Torp, Ørjan Burøe og Jannecke WeedenIkke i dag.
Hvem er det som er med?
Frøkna liker en del andre ting også.Må bare kommentere.. da jeg var liten nektet jeg å ha på meg noe annet en rosa.. min mamma måtte vaske alt mitt hvite tøy: bl.a. truser ol med no rødt, slik at det ble rosa.. siden har jeg vel så og si aldri eid et rosa plagg..!tror jeg fikk nok ;-)
Helt sant..! Etter jeg bikket 10-12 år var det slutt.. etter det var jeg guttejente delux!Haha, er det sant? Da er det håpneida
![]()
Fin mage
Hvor gammel er hun? Jeg får ikke på ungen noe hun ikke vil ha på... Like sta som moren sinJa får hun velge hva hun skal ha på selv blir det rosamen hun er så lita enda at hin får ikke bestemme hva vi skal kjøpe enda
![]()
Slår meg at jeg ikke kjenner til noen av demAbubakar Hussain,Silje Torp, Ørjan Burøe og Jannecke Weeden
Så braHelt sant..! Etter jeg bikket 10-12 år var det slutt.. etter det var jeg guttejente delux!
Ørjan er jo mannen til komikerfrue (eneste grunn til at jeg vet hvem han erSlår meg at jeg ikke kjenner til noen av dem
Jeg er tydeligvis veldig lite oppdatert på norske kjendiser
Å herre min dag, hvordan kunne jeg glemme det!!På liv og død jo! Måtte starte forfra her :-D
Hihi.. starter tidlig ;-) de er så søte i den aldern!Så brai dag "trente" hun på vei til bhg, løp halve veien
![]()
Er jo du som pleier å minne meg på det!Å herre min dag, hvordan kunne jeg glemme det!!
Tusen, tusen takk som minnet meg på det