Vi har fisk minst 2 ganger i uken.Hjelper litt på samvittigheten det ;-)
Sei i en eller annen form er alltid populært, ungene elsker det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har fisk minst 2 ganger i uken.Hjelper litt på samvittigheten det ;-)
Så braVi har fisk minst 2 ganger i uken.
Sei i en eller annen form er alltid populært, ungene elsker det
Form oppskrifter trenger du ikke.Så brahar minimum 1 g per uke her, men blir nok mer nøye når vi får barn! Må nok lete opp noen formoppskrifter.. er jo egentlig så enkelt!
Er ikke så flink til saus på fisk.. noen anbefalinger?Form oppskrifter trenger du ikke.
Ta ønsket fisk og legg i en ildfast form.
Ha over noe lettstekt løkaktig (rødløk, løk, sjalottløk, vårløk......)
Ønsket mengde, og type grønnsaker (alt fra frosne som er tint, ferske, fra boks)
Hel over ønsket type saus.
Ost på toppen
Inn i ovnen på 190 grader en 35-45 minutter
Er ikke så flink til saus på fisk.. noen anbefalinger?
Høres bra utJeg gjør alt fra å lage en hollandes, eller ta litt fiske fond med litt grønnsager, krydder, vann og litt melk/fløte, eller ta en pose saus
Så herlig!! :-D For en fantastisk venninne!Har ei venninne som akkurat har fortalt meg at det er veldig slitsom å være gravid.
Derfor skal de ta barna våre en helg slik at vi skal få tid til å slappe av litt![]()
Bare for å ha sagt det, vi ville ha gjort det samme for dem.Så herlig!! :-D For en fantastisk venninne!
Men tenk så hyggelig dere kan ha det i permisjonen, og å ha så tette når de vokser oppjaja. da har jeg fått bekreftet at ei veldig god venninne av me venter barn i slutten av august
det vil si at jeg får 3 tante barn og ett eget fra mnd april-september.. så jaggu. dette blir hektisk
Så hærlig veninne du har!Har ei venninne som akkurat har fortalt meg at det er veldig slitsom å være gravid.
Derfor skal de ta barna våre en helg slik at vi skal få tid til å slappe av litt![]()
Barna deres og barna våre elsker hverandre, mine er veldig vant til å sover der, og deres er vant til å sove her.Så hærlig veninne du har!![]()
ja det blir kjempe koselig... bar synd hu ene bor nærmere mo i ranaMen tenk så hyggelig dere kan ha det i permisjonen, og å ha så tette når de vokser opp![]()
Nå ble det modningsakupunktur. Får prioritere det. Har ikke råd til alt![]()
Åååh, fintEndelig kommer det litt andre ting en rosa klær til jentesøøøøt!! Vis vedlegget 103871
Åååh, fintjeg kjøpte mye lilla til snuppa
er ikke såå fan rosa
![]()
Nå som hun er nesten 3 år brukes det omtrent bare kjoler (får ikke på henne busker), frostklær og hva enn som er rosa eller lilla. Skikkelig jentejenteHer har vi nesten ekstreme mengder med rosa. Alt fra forrige snuppe.
Trenger ikke å få noen klær vi vøtt, har jo så masse fra forrige..