Good morgen alle sammen![]()
God morgenGod morgen. Hva er planen for søndagen damer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good morgen alle sammen![]()
God morgenGod morgen. Hva er planen for søndagen damer?
Kunne vel sovet bedre. Men tror jeg må legge meg når mannen kommer oppGod morgenHar dere sovet godt?
Ble litt søvn på meg da.Kjenner til den! Jr har arva volumknappen min - altså "mute" og stille er nærmast ikkje eksisterande i våken tilstand. Gubben kan sove igjennom alt + når Jr bokstavlegtalt brukar han som trampoline...
God bedring til vesla! Håpar dikka begge får sove litt.
Her klarte eg å kaste gubben ut, så han og Jr er nede, pg eg skal sove litt. Enten har Jr fått influensa ellers må det komma nokon hjørnetenner, for han slevar som ein Gud og har 39 i feber.
Høres ut som en god plan!Kunne vel sovet bedre. Men tror jeg må legge meg når mannen kommer opp![]()
3 uker går jo fort!God morgen! Ingen planer her, skal bare ruge meg ferdig. 21 dager igjen![]()
Rydde og litt slik hjemme. Vaske litt klær. Spise fastelavensbollerGod morgen. Hva er planen for søndagen damer?
Sovet heeelt okGod morgenHar dere sovet godt?
14 dager igjen her! *vente veeeente*God morgen! Ingen planer her, skal bare ruge meg ferdig. 21 dager igjen![]()
Rydde og litt slik hjemme. Vaske litt klær. Spise fastelavensbollerdu da?
Sovet heeelt okhva med deg?
14 dager igjen her! *vente veeeente*
Vaske litt klær. Ta med meg frøkena ut en tur. Så får vi se hva annet vi kommer på... må sove litt til først. Er fortsatt trett, har vært oppe med frøkena siden kl 7Rydde og litt slik hjemme. Vaske litt klær. Spise fastelavensbollerdu da?
Sovet heeelt okhva med deg?
14 dager igjen her! *vente veeeente*
Jeg synes han var helt ok jegDe har bommet godt der ja. Men men, ikke noe å gjøre med det. Håper nesten de bytter han ut neste gang.
Misunner de som har hund og katt som koser og sover sammen. Ser så hyggelig uther er det stort om katten kommer ut i stuen når hundene er her
stakkars gamlemor
Burde jo være ganske stor sjanse om det bare er 100 som er med i trekningen![]()
Festliglykke til og sov godt!
![]()
Skolebrød!! Det er SÅ godt det!! MmmVært mye våken i natt også :-/ men klarte å sovne på morgenkvisten![]()
Deilig med fastelavnsboller.. her har jeg to muligheter - den enkle er å ta opp boller fra frysen og piske krem, den andre er å lage vaniljefyll fra bunnen av og bake skolebrød..![]()
Ble vekket av sambo som skulle opp kl 8. Han dødstrøtt og slet med å komme seg opp. Jeg var lys våken momentant. Æsj. Var bare å stå opp da. Jaja, får mye ut av dagen da i det minste!Vaske litt klær. Ta med meg frøkena ut en tur. Så får vi se hva annet vi kommer på... må sove litt til først. Er fortsatt trett, har vært oppe med frøkena siden kl 7
Ja! :-DSkolebrød!! Det er SÅ godt det!! Mmm
Ja! :-DSkolebrød!! Det er SÅ godt det!! Mmm
Så irriterende! Det samme pleier ofte å skje her :-(Ble vekket av sambo som skulle opp kl 8. Han dødstrøtt og slet med å komme seg opp. Jeg var lys våken momentant. Æsj. Var bare å stå opp da. Jaja, får mye ut av dagen da i det minste!![]()
Slumring på han. To sek etter han har trykka av alarme så hører jeg han sover igjenSå irriterende! Det samme pleier ofte å skje her :-(