Felles skravle 2015

Kjenner til den! Jr har arva volumknappen min - altså "mute" og stille er nærmast ikkje eksisterande i våken tilstand. Gubben kan sove igjennom alt + når Jr bokstavlegtalt brukar han som trampoline...

God bedring til vesla! Håpar dikka begge får sove litt.

Her klarte eg å kaste gubben ut, så han og Jr er nede, pg eg skal sove litt. Enten har Jr fått influensa ellers må det komma nokon hjørnetenner, for han slevar som ein Gud og har 39 i feber.
Ble litt søvn på meg da.
Selv om jeg våkna halvveis på utsiden av senga. Får legge meg litt på sofaen og sove til de to våkner.

Kunne vel sovet bedre. Men tror jeg må legge meg når mannen kommer opp ;)
Høres ut som en god plan! :-) Ille at man skal våkne så mye på natta! Har mer behov for hvile enn å "trene" meg på våkenetter!

Rydde og litt slik hjemme. Vaske litt klær. Spise fastelavensboller :D du da?

Sovet heeelt ok :p hva med deg?

14 dager igjen her! *vente veeeente*

Vært mye våken i natt også :-/ men klarte å sovne på morgenkvisten :-)

Deilig med fastelavnsboller.. her har jeg to muligheter - den enkle er å ta opp boller fra frysen og piske krem, den andre er å lage vaniljefyll fra bunnen av og bake skolebrød.. :-P

Rydde og litt slik hjemme. Vaske litt klær. Spise fastelavensboller :D du da?

Sovet heeelt ok :p hva med deg?

14 dager igjen her! *vente veeeente*
Vaske litt klær. Ta med meg frøkena ut en tur. Så får vi se hva annet vi kommer på... må sove litt til først. Er fortsatt trett, har vært oppe med frøkena siden kl 7

God morgen
Vi må bake fastelavensboller i dag, så må jeg trene. Hva resten av dagen bringer er jeg litt usikker på..

Misunner de som har hund og katt som koser og sover sammen. Ser så hyggelig ut :) her er det stort om katten kommer ut i stuen når hundene er her :p stakkars gamlemor

Søstra mi har det♡
Svigerinna mi sin pus er gammel og sær, og det er hun som bestemmer. hun har vel fiket til hunden et par ganger og:p

Burde jo være ganske stor sjanse om det bare er 100 som er med i trekningen :)

Toppremiene er det færre med og da, men ja sjansen er absolutt tilstede så er bare å skravle seg inn. Topp 100 er jo lett å komme inn på for de fleste og:)

Vært mye våken i natt også :-/ men klarte å sovne på morgenkvisten :-)

Deilig med fastelavnsboller.. her har jeg to muligheter - den enkle er å ta opp boller fra frysen og piske krem, den andre er å lage vaniljefyll fra bunnen av og bake skolebrød.. :-P
Skolebrød!! Det er SÅ godt det!! Mmm

Vaske litt klær. Ta med meg frøkena ut en tur. Så får vi se hva annet vi kommer på... må sove litt til først. Er fortsatt trett, har vært oppe med frøkena siden kl 7
Ble vekket av sambo som skulle opp kl 8. Han dødstrøtt og slet med å komme seg opp. Jeg var lys våken momentant. Æsj. Var bare å stå opp da. Jaja, får mye ut av dagen da i det minste!:)

Ble vekket av sambo som skulle opp kl 8. Han dødstrøtt og slet med å komme seg opp. Jeg var lys våken momentant. Æsj. Var bare å stå opp da. Jaja, får mye ut av dagen da i det minste!:)
Så irriterende! Det samme pleier ofte å skje her :-(

Back
Topp