Peppercat
Gift med forumet
Tja, litt i allefall. Travle dager :-DnæmmenEr det liv i deg også!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, litt i allefall. Travle dager :-DnæmmenEr det liv i deg også!
![]()
Hvordan går det med deg? Det er lite å se til deg om dagenTja, litt i allefall. Travle dager :-D
Jeg er trøtt, lei og sliten. I dag har vi hatt barnefri og feiret mannen. Fått pakket fødebagen omsider. Håper det blir litt roligere neste uke.Hvordan går det med deg? Det er lite å se til deg om dagen![]()
hahaha soving er oppskrytt..Jeg er trøtt, lei og sliten. I dag har vi hatt barnefri og feiret mannen. Fått pakket fødebagen omsider. Håper det blir litt roligere neste uke.
Men sove om natten kan jeg tydeligvis glemme![]()
Jeg har termin 4. mars. Ikke lenge til, men likevel såååå lenge til. Og jeg vet jeg går over tiden også.hahaha soving er oppskrytt..
Lilleprinsen danser i magen som alltid..
Når har du termin igjen? Går så i surr med alle jentene her inne![]()
Da er det ikke lenge igjen da neiJeg har termin 4. mars. Ikke lenge til, men likevel såååå lenge til. Og jeg vet jeg går over tiden også.
Blir vel max en mnd å vente fra nå. Kroppen min har aldri startet fødselen selv.Da er det ikke lenge igjen da nei
Håper du ikke må vente for lenge da!
oij så kjedelig....Blir vel max en mnd å vente fra nå. Kroppen min har aldri startet fødselen selv.
Blir nesten som første gang for deg da. I min familie så må vi settes i gang. Men hvis jeg er moden setter de meg i gang med termin. Siden hun ligger i tverre. Men er jeg ikke moden må jeg vente.oij så kjedelig....
Vet ikke hva jeg skal forvente egentlig..
Med Vesla ble det tatt KS 4 uker for termin pga mistanke om blindtarm betennelse..
Så jeg kom aldri så langt som til i det hele tatt og kjenne en eneste rie.
ja det blir som å føde for første gang.. Har ingen tanke i det hele tatt om hvordan det er..Blir nesten som første gang for deg da. I min familie så må vi settes i gang. Men hvis jeg er moden setter de meg i gang med termin. Siden hun ligger i tverre. Men er jeg ikke moden må jeg vente.
Filmen var kjempe skuff. Helt feil skuespiller som spiller Christian GreyDet er en risk vi må ta dessverre. Synes egentlig det alltid er sånn. Synes sjeldent at filmene svarer til standarden i bøkene.
Ja, jeg tror ikke jeg vil forstå det hvis den starter av seg selvja det blir som å føde for første gang.. Har ingen tanke i det hele tatt om hvordan det er..
Må være vanskelig å ikke vite for deg også hvordan fødselen skal "foregå".
Sov godtMen tror jeg skal prøve å sove litt
snakkes i morgen!![]()
synes også det er feil mr GrayFilmen var kjempe skuff. Helt feil skuespiller som spiller Christian Grey
De har bommet godt der ja. Men men, ikke noe å gjøre med det. Håper nesten de bytter han ut neste gang.synes også det er feil mr Gray
Jaja. Da er det på'n igjen. Vesla er syk med feber. Å jeg er den som løper ut og inn av soverommet. Nå er jeg så trøtt og sliten at hormoner ligger i ett tykt lag uten på huden min. Jeg venter bare på at Vesla skal sovne igjen. Så jeg kan sove. Men hu driver å ruller rundt i senga vår og skal helst ligge OPPÅ meg. Å mannen. Joda. Han sover han. Som alltid!!
Bahh. Utblåsning!!!
God morgen. Hva er planen for søndagen damer?Good morgen alle sammen![]()