Felles skravle 2015

Hvordan går det med deg? Det er lite å se til deg om dagen :D
Jeg er trøtt, lei og sliten. I dag har vi hatt barnefri og feiret mannen. Fått pakket fødebagen omsider. Håper det blir litt roligere neste uke.
Men sove om natten kan jeg tydeligvis glemme :-P

Jeg er trøtt, lei og sliten. I dag har vi hatt barnefri og feiret mannen. Fått pakket fødebagen omsider. Håper det blir litt roligere neste uke.
Men sove om natten kan jeg tydeligvis glemme :p
hahaha soving er oppskrytt.. :P
Lilleprinsen danser i magen som alltid..
Når har du termin igjen? Går så i surr med alle jentene her inne :D

Blir vel max en mnd å vente fra nå. Kroppen min har aldri startet fødselen selv.
oij så kjedelig....

Vet ikke hva jeg skal forvente egentlig..
Med Vesla ble det tatt KS 4 uker for termin pga mistanke om blindtarm betennelse..
Så jeg kom aldri så langt som til i det hele tatt og kjenne en eneste rie.

oij så kjedelig....

Vet ikke hva jeg skal forvente egentlig..
Med Vesla ble det tatt KS 4 uker for termin pga mistanke om blindtarm betennelse..
Så jeg kom aldri så langt som til i det hele tatt og kjenne en eneste rie.
Blir nesten som første gang for deg da. I min familie så må vi settes i gang. Men hvis jeg er moden setter de meg i gang med termin. Siden hun ligger i tverre. Men er jeg ikke moden må jeg vente.

Blir nesten som første gang for deg da. I min familie så må vi settes i gang. Men hvis jeg er moden setter de meg i gang med termin. Siden hun ligger i tverre. Men er jeg ikke moden må jeg vente.
ja det blir som å føde for første gang.. Har ingen tanke i det hele tatt om hvordan det er..

Må være vanskelig å ikke vite for deg også hvordan fødselen skal "foregå".

ja det blir som å føde for første gang.. Har ingen tanke i det hele tatt om hvordan det er..

Må være vanskelig å ikke vite for deg også hvordan fødselen skal "foregå".
Ja, jeg tror ikke jeg vil forstå det hvis den starter av seg selv :-P men ser for meg at mannen min vil ta det kjapt :-P

Jaja. Da er det på'n igjen. Vesla er syk med feber. Å jeg er den som løper ut og inn av soverommet. Nå er jeg så trøtt og sliten at hormoner ligger i ett tykt lag uten på huden min. Jeg venter bare på at Vesla skal sovne igjen. Så jeg kan sove. Men hu driver å ruller rundt i senga vår og skal helst ligge OPPÅ meg. Å mannen. Joda. Han sover han. Som alltid!!

Bahh. Utblåsning!!!

Jaja. Da er det på'n igjen. Vesla er syk med feber. Å jeg er den som løper ut og inn av soverommet. Nå er jeg så trøtt og sliten at hormoner ligger i ett tykt lag uten på huden min. Jeg venter bare på at Vesla skal sovne igjen. Så jeg kan sove. Men hu driver å ruller rundt i senga vår og skal helst ligge OPPÅ meg. Å mannen. Joda. Han sover han. Som alltid!!

Bahh. Utblåsning!!!

Kjenner til den! Jr har arva volumknappen min - altså "mute" og stille er nærmast ikkje eksisterande i våken tilstand. Gubben kan sove igjennom alt + når Jr bokstavlegtalt brukar han som trampoline...

God bedring til vesla! Håpar dikka begge får sove litt.

Her klarte eg å kaste gubben ut, så han og Jr er nede, pg eg skal sove litt. Enten har Jr fått influensa ellers må det komma nokon hjørnetenner, for han slevar som ein Gud og har 39 i feber.

Back
Topp