Felles skravle 2015

Det var altså denne uken det ble sånn at jeg ikke lenger er ajour til 1500. Og jeg tror ikke jeg prioriterer det heller. Topp 100 holder denne mnd, så får vi se hvordan hverdagen blir i mars.

Skjønner ikke at dere får til 1500 noen mnd jeg, det krever masse skravling det ;)

Mye bedre i dag også :D Blir bare bedre og bedre så jeg er nok klar for jobb igjen på mandag. Har brukt det nesehornet mitt to ganger allerede i dag da, prøver å avvenne meg fra å bruke så mye nesespray, men nesa mi har ikke tenkt å stoppe produksjonen av gugge tydeligvis.

Så bra det er enda bedre:D
Snørra kan sikkert henge i en stund vil jeg tro. Jeg har produsert utrolig mye snørr nå siden jeg ble gravid uten å være syk:p haha

Skjønner ikke at dere får til 1500 noen mnd jeg, det krever masse skravling det ;)
Når man sitter hjemme dagen lang med lite mulighet til å bevege seg eller gjøre så mye pga bekken/kvalme går det faktisk ganske fort...

Hei damer!

Ser kake-, bolle- og godtepraten fortsatte lenge etter jeg hadde lagt meg i går :p freiaeggene er forresten dødsgode :D

Jeg har levert en rimelig fornøyd unge i barnehagen i dag, det er jo karneval og hun fikk bruke Annakjolen :D gleder meg til å høre om dagen :)

Det var altså denne uken det ble sånn at jeg ikke lenger er ajour til 1500. Og jeg tror ikke jeg prioriterer det heller. Topp 100 holder denne mnd, så får vi se hvordan hverdagen blir i mars.

Du skal jo ha bleiene dine du;) hihi
Men du klarer det hvis du vil:)

Hvordan har jobbinga gått da? Er du ajour der?

Når man sitter hjemme dagen lang med lite mulighet til å bevege seg eller gjøre så mye pga bekken/kvalme går det faktisk ganske fort...

Hehe, ja jeg merker egentlig det. Har vært sykmeldt denne uka her og man kan vel si at jeg har hatt tidenes mest aktive uke her på bv..

Så bra det er enda bedre:D
Snørra kan sikkert henge i en stund vil jeg tro. Jeg har produsert utrolig mye snørr nå siden jeg ble gravid uten å være syk:p haha

Fikk jo besøk av venninna mi i går og hun sa det samme. Hun måtte bruke nesespray hele svangerskapet sitt hun pga tette slimhinner. Håper jeg slipper det!

Hei damer!

Ser kake-, bolle- og godtepraten fortsatte lenge etter jeg hadde lagt meg i går :p freiaeggene er forresten dødsgode :D

Jeg har levert en rimelig fornøyd unge i barnehagen i dag, det er jo karneval og hun fikk bruke Annakjolen :D gleder meg til å høre om dagen :)
Så koselig! :-)

Hei damer!

Godteri, mmmmm! Har kake i kjøleskapet jeg skal spise snart. Verdens beste :) Og i kveld blir det popcorn og sjokolade. Det her blir en skikkelig søtmums baby som ligger i magen min.

Hehe, ja jeg merker egentlig det. Har vært sykmeldt denne uka her og man kan vel si at jeg har hatt tidenes mest aktive uke her på bv..
Jepp.. de dagene jeg jobbet har det vært få innlegg.. men nå er jeg 100% sykemeldt, så det hjelper å ha bv når man skal få tida til å gå!

Du skal jo ha bleiene dine du;) hihi
Men du klarer det hvis du vil:)

Hvordan har jobbinga gått da? Er du ajour der?
Jeg gidder ikke prioritere 1500 for ei oransje veske (virkelig ikke min farge. Liker ikke. Og kler ikke. Rødt ja, men ikke oransje) og ei vugge jeg dessverre ikke vet hvor jeg skulle gjort av, lekker som den er.

Så 100 og bleiene er helt ok.

Jeg tror jeg er ferdig med overtid må, vi kommer fint i havn og alt går bra.

Jeg gidder ikke prioritere 1500 for ei oransje veske (virkelig ikke min farge. Liker ikke. Og kler ikke. Rødt ja, men ikke oransje) og ei vugge jeg dessverre ikke vet hvor jeg skulle gjort av, lekker som den er.

Så 100 og bleiene er helt ok.

Jeg tror jeg er ferdig med overtid må, vi kommer fint i havn og alt går bra.
Skjønner deg godt :-) er ikke sånn kjempeintr i premiene jeg heller..

Back
Topp