Felles skravle 2015

det gikk over fremdeles bare maserier tok seg aldrig ordentlig opp. men tror nok det var en forsmak på noe , husker jo riene fra sist... fremdeles litt blod da meeen.... ihvertfall Null hull hos tannlegen på 3 åringen! ;) imårra går jeg i dvale er en skikkelig ulykkes fugl for tiden så slike ''ulykkes'' dager prøver jeg å unngå :P
Får håpe det er rolig litt over et døgn til da :-) men hvis ikke tror jeg du ikke bør fokusere så mye på det! Går nok bra uansett!

Er hjemme på dagen i morgen også så mulig jeg klarer å legge inn noe da også.
Nærmer meg 100 innlegg bare i dag allerede, og kvelden har ikke begynt enda :P
På den andre siden, må få tak i karnevalskostyme til frøkna i dag..

Hmm..
Hvor ble det av den tiger drakten eldste brukte i barnehagen, den burde passe henne nå :rolleyes:
Hehehe.. det var det å finne tin ja.. jeg er også hjemme som vanlig.. blir mer på dagtid enn kveldstid for min del..

Får håpe det er rolig litt over et døgn til da :) men hvis ikke tror jeg du ikke bør fokusere så mye på det! Går nok bra uansett!
Joda har bare hatt så utrolig mye Uflaks for tiden med alt mulig så da hadde det jo vært typisk at jeg skulle ha født på ulykkesdagen også :P men så lenge jeg får levende firsk unge ! kan h*n komme hvilken dato h*n måtte ønske <3 Ønsker meg ikke noe mer enn det :D

Back
Topp