Obs middag, kanskje jeg skal begynne på detI dag blir det pannekaker OG baconmå jo prøve etter tips herfra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Obs middag, kanskje jeg skal begynne på detI dag blir det pannekaker OG baconmå jo prøve etter tips herfra
![]()
Gled deg. Det er så godtI dag blir det pannekaker OG baconmå jo prøve etter tips herfra
![]()
NamnamI dag blir det pannekaker OG baconmå jo prøve etter tips herfra
![]()
Får håpe det er rolig litt over et døgn til dadet gikk over fremdeles bare maserier tok seg aldrig ordentlig opp. men tror nok det var en forsmak på noe , husker jo riene fra sist... fremdeles litt blod da meeen.... ihvertfall Null hull hos tannlegen på 3 åringen!imårra går jeg i dvale er en skikkelig ulykkes fugl for tiden så slike ''ulykkes'' dager prøver jeg å unngå
![]()
Hehehe.. det var det å finne tin ja.. jeg er også hjemme som vanlig.. blir mer på dagtid enn kveldstid for min del..Er hjemme på dagen i morgen også så mulig jeg klarer å legge inn noe da også.
Nærmer meg 100 innlegg bare i dag allerede, og kvelden har ikke begynt enda
På den andre siden, må få tak i karnevalskostyme til frøkna i dag..
Hmm..
Hvor ble det av den tiger drakten eldste brukte i barnehagen, den burde passe henne nå![]()
Skulle jeg og gjort, men sambo har ikke gitt lyd fra seg enda, så vet ikke går han kommer hjem..Obs middag, kanskje jeg skal begynne på det
Må ha middagen klar til de kommer hjem ellers så kommer gutten for sent på treningSkulle jeg og gjort, men sambo har ikke gitt lyd fra seg enda, så vet ikke går han kommer hjem..
Skjønner det.. regner med at det er litt mer forutsigbart med tidspunkt for deg.. sambo jobber plutselig en time ekstra liksom..Må ha middagen klar til de kommer hjem ellers så kommer gutten for sent på trening
Nja, han må hente i barnehage og SFO........Skjønner det.. regner med at det er litt mer forutsigbart med tidspunkt for deg.. sambo jobber plutselig en time ekstra liksom..
Nettopp.. og dere må rekke treningaNja, han må hente i barnehage og SFO........
Vi er tidlig ute i dag, spiser sen middag egentlig..Obs middag, kanskje jeg skal begynne på det
Gled deg. Det er så godt
Gleder megNamnam![]()
Ååh.. know the feeling!Gleder megvel med unntak av å steke bacon da...
Så koselig!God dag
Jeg har vært på cafe med mirell,det var veldig koselig. Nå er det mattid før vi drar tilbake.
Joda har bare hatt så utrolig mye Uflaks for tiden med alt mulig så da hadde det jo vært typisk at jeg skulle ha født på ulykkesdagen ogsåFår håpe det er rolig litt over et døgn til damen hvis ikke tror jeg du ikke bør fokusere så mye på det! Går nok bra uansett!
Høres veldig koselig utGod dag
Jeg har vært på cafe med mirell,det var veldig koselig. Nå er det mattid før vi drar tilbake.
Alltid gøy med pakkerOooops! Hentet 3pakker på posten i dag. Hihi