Min har smale bein.. men sliter med å finne gode sko.. mange bomkjøp for å si det sånn :-/Mannen min har aaaltfor breie føtter. Klarer ikke ecco i det hele tatt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har smale bein.. men sliter med å finne gode sko.. mange bomkjøp for å si det sånn :-/Mannen min har aaaltfor breie føtter. Klarer ikke ecco i det hele tatt![]()
Ja, jeg er ikke så beskymretEcco er vel også ganske safe...
Dersom han ikke liker den så har de mye annet fint
Så kjedelig, de er jo så god på foten.Mannen min har aaaltfor breie føtter. Klarer ikke ecco i det hele tatt![]()
Så bra, stakkars musen som ikke får rote i sakene deresDet er det ikke, men blir bedre ihvertfall
Kasser dahehe
Plastkasser fra europris....
Sko kan være vanskelig. Jeg sendte melding og spurte etter str, fikk da tilbake størrelse i ecco sko, så jeg tror det blir bra.Min har smale bein.. men sliter med å finne gode sko.. mange bomkjøp for å si det sånn :-/
Satser på det daSko kan være vanskelig. Jeg sendte melding og spurte etter str, fikk da tilbake størrelse i ecco sko, så jeg tror det blir bra.
Min har smale bein.. men sliter med å finne gode sko.. mange bomkjøp for å si det sånn :-/
De må nesten finne ut av det selv ja..Jeg har prøvd å få min til en fysioterapeut som lager såler, men det nytter ikke... livet mitt har blitt helt annerledes etter at jeg fikk tips om denne ene fysioterapeuten![]()
Så bra, stakkars musen som ikke får rote i sakene deres![]()
Takk for oppdatering.. under 80 innlegg til måletOppdatering kl 15:05
1. m&m mini 1.840
2. Hope91 1.784
3. Peppercat 1.634
4. Mirell 1.540
5. lizzed 1.421
6. Lilleblomst_15 1.278
7. Kengu 1.213
10. Musemor med to små og en i magen 967
15. ALN89 772
16. Mallejenta 746
17. EJ 691
18. Babylito 677
19. Sara 577
20. trinebeth 573
28. Lanterne 339
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 643 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajur til 1.500.
4 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Sko kan være vanskelig. Jeg sendte melding og spurte etter str, fikk da tilbake størrelse i ecco sko, så jeg tror det blir bra.
Så kjedelig, de er jo så god på foten.
Det klarer du fort, håper på å nå 1.000 i dag, jegTakk for oppdatering.. under 80 innlegg til målet![]()
Det klarer du lett!Det klarer du fort, håper på å nå 1.000 i dag, jeg
Gjør det, bare 17 innlegg til etter mine beregninger..Det klarer du lett!![]()
Har jo vært så rolig her de siste dagene også.. men kan jo være det tar seg opp litt..! Får fordele det over noen dager ja!Gjør det, bare 17 innlegg til etter mine beregninger..
Mitt egentlige mål er å komme opp på 8. plass, men det trenger jeg noen dager på meg til.
Vi her inne har de 7 øverste plassene, de 8 øverste ville være enda penere
Ligger fremdeles 200 bak....
det gikk over fremdeles bare maserier tok seg aldrig ordentlig opp. men tror nok det var en forsmak på noe , husker jo riene fra sist... fremdeles litt blod da meeen.... ihvertfall Null hull hos tannlegen på 3 åringen!Det høres ut som om det nærmer seg, hvordan gikk natta?
Er hjemme på dagen i morgen også så mulig jeg klarer å legge inn noe da også.Har jo vært så rolig her de siste dagene også.. men kan jo være det tar seg opp litt..! Får fordele det over noen dager ja!