Har hatt en del rare drømmer underveisDet er rart hvordan det er med gravid drømmer.
De er ofte helt sprø
Har ikke vært så plaget av det i dette svangerskapet, men var det forrige gang, syns ikke det var noe morsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt en del rare drømmer underveisDet er rart hvordan det er med gravid drømmer.
De er ofte helt sprø
Har ikke vært så plaget av det i dette svangerskapet, men var det forrige gang, syns ikke det var noe morsomt
Glad jeg ikke husker noe av det jeg evnt drømmer!Det er rart hvordan det er med gravid drømmer.
De er ofte helt sprø
Skal være hjemme i morgen også, så ikke noe problem.Usj, det er kjedelig..
Hva slags gave har du kjøpt til mannen?Da har jeg funnet sofaen etter fem timer på beina. Nå er jeg helt kjørt og ser frem til pappaen kommer hjem og kan ta over ungene. Men har fått gjort litt. Kjøpt inn til fødebagen, gave til mannen og bursdagsgaver til en i bhg. Og ikke minst, jeg har hatt kvalitetstid med eldste. Nå må jeg bare ha noen dager å lade opp, så er den minste sin tur å ha kosedag.
Er slitsomt å fly rundt i butikker, men koselig med en dag men gutten da.Da har jeg funnet sofaen etter fem timer på beina. Nå er jeg helt kjørt og ser frem til pappaen kommer hjem og kan ta over ungene. Men har fått gjort litt. Kjøpt inn til fødebagen, gave til mannen og bursdagsgaver til en i bhg. Og ikke minst, jeg har hatt kvalitetstid med eldste. Nå må jeg bare ha noen dager å lade opp, så er den minste sin tur å ha kosedag.
Han fikk en veldig dyr klokke til jul, så han skulle egentlig ikke få noe stort, men ente opp med ecco sko. Får håpe han liker de.Hva slags gave har du kjøpt til mannen?
Han kommer hjem om en time. Er ikke så lenge til heldigvis.Er slitsomt å fly rundt i butikker, men koselig med en dag men gutten da.
Når er det mannen kommer hjem?
Bursdag? Sko hadde jeg aldri turt.. min sambo er så kresen!Han fikk en veldig dyr klokke til jul, så han skulle egentlig ikke få noe stort, men ente opp med ecco sko. Får håpe han liker de.
Det er egentlig ikke noe problem da.Bursdag? Sko hadde jeg aldri turt.. min sambo er så kresen!
Joda.. men det er ikke sikkert at min klarer å finne et par sko i den samme butikken i løpet av det neste året for å si det sånn!Det er egentlig ikke noe problem da.
Sko kan byttes--
Ja, han har bursdag på lørdag. Han er kresen han her og, men jeg er enda mer kresen, så tror det går bra.Bursdag? Sko hadde jeg aldri turt.. min sambo er så kresen!
Eccosko tror jeg han alltid skal finne noe han liker.Joda.. men det er ikke sikkert at min klarer å finne et par sko i den samme butikken i løpet av det neste året for å si det sånn!
Da er det vel snart helt klart??Weee! Da kommer mannen hjem med noen esker etterhvert![]()
Ecco er vel også ganske safe...Ja, han har bursdag på lørdag. Han er kresen han her og, men jeg er enda mer kresen, så tror det går bra.
Esker med hva???Weee! Da kommer mannen hjem med noen esker etterhvert![]()
Eccosko tror jeg han alltid skal finne noe han liker.
Så braJa, han har bursdag på lørdag. Han er kresen han her og, men jeg er enda mer kresen, så tror det går bra.
Ecco er vel også ganske safe...
Dersom han ikke liker den så har de mye annet fint
Da er det vel snart helt klart??
Esker med hva???