Felles skravle 2015

Da har jeg funnet sofaen etter fem timer på beina. Nå er jeg helt kjørt og ser frem til pappaen kommer hjem og kan ta over ungene. Men har fått gjort litt. Kjøpt inn til fødebagen, gave til mannen og bursdagsgaver til en i bhg. Og ikke minst, jeg har hatt kvalitetstid med eldste. Nå må jeg bare ha noen dager å lade opp, så er den minste sin tur å ha kosedag.

Da har jeg funnet sofaen etter fem timer på beina. Nå er jeg helt kjørt og ser frem til pappaen kommer hjem og kan ta over ungene. Men har fått gjort litt. Kjøpt inn til fødebagen, gave til mannen og bursdagsgaver til en i bhg. Og ikke minst, jeg har hatt kvalitetstid med eldste. Nå må jeg bare ha noen dager å lade opp, så er den minste sin tur å ha kosedag.
Hva slags gave har du kjøpt til mannen?

Er slitsomt å fly rundt i butikker, men koselig med en dag men gutten da.
Når er det mannen kommer hjem?

Han fikk en veldig dyr klokke til jul, så han skulle egentlig ikke få noe stort, men ente opp med ecco sko. Får håpe han liker de.
Bursdag? Sko hadde jeg aldri turt.. min sambo er så kresen!

Weee! Da kommer mannen hjem med noen esker etterhvert:)

Back
Topp