Felles skravle 2015

Jo, men nå sover mannen, så da er det ikke så mye mer å finne på.
hihi skjønner :)
Nei ikke så mye som skjer i dag tror jeg.. Har egentlig ikke hvert her så mye selv i dag.
var ikke hjemme før nærmere 22:00 så har hvert lite aktivitet fra min side...

Hvordan har dagen din hvert?

hihi skjønner :)
Nei ikke så mye som skjer i dag tror jeg.. Har egentlig ikke hvert her så mye selv i dag.
var ikke hjemme før nærmere 22:00 så har hvert lite aktivitet fra min side...

Hvordan har dagen din hvert?
Den har vært lang. Og ikke som planlagt. Nå ser jeg bare frem til kosedag med gutten min i morgen. Skal bli kjekt med litt mamma og Tristan tid.

nettopp......
viiiin.....
:-) har egentlig gått overraskende bra her.. likte godt å kose meg med det før, og sef litt misunnelig når de andre drikker, men går greit :-)

Mårpølsa mannen kom hjem med igår derimot....!

Den har vært lang. Og ikke som planlagt. Nå ser jeg bare frem til kosedag med gutten min i morgen. Skal bli kjekt med litt mamma og Tristan tid.
koselig da... :)
Dagen min ble hektisk...
Kjørte Vesla til oldeforeldrene sine.
Mannen på jobb..
Tok en kaffe med noen jenter fra terminforumet.
Jobb..
Hente/legge Vesla.

Å til slutt... flate ut på sofaen med laptopen :P

teite mannfolk... først smeller de oss på tjukka.. også sitter de å gomler i seg ting vi ikke kan spise mens vi går der og er feite :p
Jupp.. Jeg har hele tiden skyldt på samboeren, har til og med prøvd å si at jeg sov.. Men ingen tror på meg :p

:) har egentlig gått overraskende bra her.. likte godt å kose meg med det før, og sef litt misunnelig når de andre drikker, men går greit :)

hahahahahaha... Jepp.. det er den forbanna spekematen da vettu...

:) har egentlig gått overraskende bra her.. likte godt å kose meg med det før, og sef litt misunnelig når de andre drikker, men går greit :)

Disse mannfolka! Min satte seg ved siden av meg i sta med salami på brødskiva... Fjols..

koselig da... :)
Dagen min ble hektisk...
Kjørte Vesla til oldeforeldrene sine.
Mannen på jobb..
Tok en kaffe med noen jenter fra terminforumet.
Jobb..
Hente/legge Vesla.

Å til slutt... flate ut på sofaen med laptopen :p
Det vil jeg kalle hektisk ja.

Var på besøk på jobben og fikk klar beskjed fra ene ungen om at jeg måtte komme tilbake på fredag og se når hun skulle være Elsa på karnevalet. Så da må jeg vel det :-)

Back
Topp