Felles skravle 2015

Eller på fredagskvelden etter en lang uke på jobb og ungene er i seng med noe god mat.
ååååhh.. deilig! Vi har bålpanne i hagen om sommeren.. Å det er så deilig å sitte rundt den med gode venner utover kvelden å kose seg under teppet med et godt glass vin... :happy:

Nå ligger jeg i senga... Egentlig ikke trøtt og har lyst til å kjøpe ny bok for å lese.. Men jeg sliter med å legge fra meg bøker :/ har ikke lyst til å ligge oppe til 2-3 i natt heller :p

Oppdatering kl 21:58

1. m&m mini 1.730
2. Hope91 1.725
3. Peppercat 1.560
4. Mirell 1.461
5. lizzed 1.343
6. Lilleblomst_15 1.237
7. Kengu 1.207
11. Musemor med to små og en i magen 900
14. Mallejenta 743
16. ALN89 728
17. EJ 674
18. Babylito 667
19. Sara 569
20. trinebeth 562
28. Lanterne 339

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 589 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajur til 1.500.
3 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Ser jeg ligger bakpå med noen innlegg i dag... jaja får ta det igjen i morgen

gi ham ett klask i bakhodet fra meg :p
Jeg gjorde noe annet i stedet :D han lå i senga og halvsov da jeg måtte lyse med mobilen for å finne plassen min.. Han snudde litt på seg og da tok jeg like godt å lyste han midt i ansiktet :D lite udigg når du har ligget lenge i mørket :p

God kveld! Den korte turen til et vennepar for å hente litt babyting, ble visst 3 timer på besøk :-P men veldig koselig da :-) hva gjør dere i kveld?

Dette et typisk sommerkveld for meg etter vesla har lagt seg og gubben er borte. ImageUploadedByBV Forum1423692027.505653.jpg

hahahahaha vi får ta det igjen neste sommer :P hahahahaha. Da kan du komme hit.. Så skal vi to sitte på balkongen min å kose oss mens de små ligger så sover søtt inne!! jeg lover!
Kommer jeg :D

Jeg gjorde noe annet i stedet :D han lå i senga og halvsov da jeg måtte lyse med mobilen for å finne plassen min.. Han snudde litt på seg og da tok jeg like godt å lyste han midt i ansiktet :D lite udigg når du har ligget lenge i mørket :p
hahahaha det hadde han godt av!!! :P

Går og legger meg nå da, men skravles vel i morra:)

Sov godt alle:D

Back
Topp