ALN89
Forumet er livet
Ja... Håpløst...Det er sant... Han måtte jo faktisk ta frem den teite salamien![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... Håpløst...Det er sant... Han måtte jo faktisk ta frem den teite salamien![]()
ååååhh.. deilig! Vi har bålpanne i hagen om sommeren.. Å det er så deilig å sitte rundt den med gode venner utover kvelden å kose seg under teppet med et godt glass vin...Eller på fredagskvelden etter en lang uke på jobb og ungene er i seng med noe god mat.

gi ham ett klask i bakhodet fra megJa... Håpløst...![]()
jepp![]()
Det er sant.. Eller på verandaen med en god bok en varm sommer kveld!
Ser jeg ligger bakpå med noen innlegg i dag... jaja får ta det igjen i morgenOppdatering kl 21:58
1. m&m mini 1.730
2. Hope91 1.725
3. Peppercat 1.560
4. Mirell 1.461
5. lizzed 1.343
6. Lilleblomst_15 1.237
7. Kengu 1.207
11. Musemor med to små og en i magen 900
14. Mallejenta 743
16. ALN89 728
17. EJ 674
18. Babylito 667
19. Sara 569
20. trinebeth 562
28. Lanterne 339
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 589 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajur til 1.500.
3 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
hahahahaha vi får ta det igjen neste sommerÅ ikke frist nåhahaha
Jeg gjorde noe annet i stedetgi ham ett klask i bakhodet fra meg![]()
det klarer du fint!!Ser jeg ligger bakpå med noen innlegg i dag... jaja får ta det igjen i morgen
Kommer jeghahahahaha vi får ta det igjen neste sommerhahahahaha. Da kan du komme hit.. Så skal vi to sitte på balkongen min å kose oss mens de små ligger så sover søtt inne!! jeg lover!
hahahaha det hadde han godt av!!!Jeg gjorde noe annet i stedethan lå i senga og halvsov da jeg måtte lyse med mobilen for å finne plassen min.. Han snudde litt på seg og da tok jeg like godt å lyste han midt i ansiktet
lite udigg når du har ligget lenge i mørket
![]()
fin fint! det er en dateKommer jeg![]()
God natt! sove godt.. kryper under dyna snart jeg også tror jegGår og legger meg nå da, men skravles vel i morra
Sov godt alle![]()
Fyser på alt vi ikke kan spise!God kveld! Den korte turen til et vennepar for å hente litt babyting, ble visst 3 timer på besøkmen veldig koselig da
hva gjør dere i kveld?
næææmmen... skulle ikke du har BV fri dag i dagGod kveld jenter. Noe liv her inne i kveld??
Jo, men nå sover mannen, så da er det ikke så mye mer å finne på.næææmmen... skulle ikke du har BV fri dag i dag![]()