Peppercat
Gift med forumet
Danmark.I norge eller utlandet?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Danmark.I norge eller utlandet?![]()
hahahahaha! litt av en koselig overraskelse når han våknerHaha! Han ligger og sover nå, men han kommer nok til å synes jeg er like sexy so jeg følte meg da jeg tok bildet tenker jeg![]()
Vi er nok ganske så enige ;-) Har jo mange meninger, men vanskelig å forutsette hvordan det blir.. han mener han blir en streng pappa, jeg mener han blir konsekvent men morsom.. vi er begge opptatt av å gi barna gode minner og erfaringer med friluftsliv og aktivitet. I tillegg er vi ganske samstemte på å få gode rutiner, være konsekvent, bordskikk og støy inne (vet hva vi ikke ønsker i alle fall)..Jaha, spennende tema, kjekt å se om man er enige.. Og hva kom dere fram til?![]()
Hehehe.. prinsen min har skiftet litt stilling, men var ille for noen dager sidenBLÆREPRESS!! deilig!!!!
natta! kos deg med BV fri dag i morgenJeg gir meg for nå. Natta jenter
mageboeren min er veldig aktiv... Ligger ALDRI i roHehehe.. prinsen min har skiftet litt stilling, men var ille for noen dager siden![]()
God nattJeg gir meg for nå. Natta jenter
Vi er nok ganske så enige ;-) Har jo mange meninger, men vanskelig å forutsette hvordan det blir.. han mener han blir en streng pappa, jeg mener han blir konsekvent men morsom.. vi er begge opptatt av å gi barna gode minner og erfaringer med friluftsliv og aktivitet. I tillegg er vi ganske samstemte på å få gode rutiner, være konsekvent, bordskikk og støy inne (vet hva vi ikke ønsker i alle fall)..
Ellers er vi på vei inn i et stort oppussingsprosjekt, så diskuterte litt hvordan vi skal gå frem fremover![]()
Har dere diskutert noe om hvordan livet med barn blir?
Min har vært veldig aktiv de siste dagene, men sparker kun opp i ribbeina for tiden...mageboeren min er veldig aktiv... Ligger ALDRI i roå da mener jeg aldri. Men sånn var Vesla også
![]()
Ja, kjenner igjen det med økonomi. Viktig at de lærer verdien av penger, og at man må jobbe for å få det man vil.. er også veldig imot det å betale for karakter! De skal lære at man må jobbe for egen fremtid, og at en 4er er like bra som en 6er om man har gjort sitt beste.. men dette er jo lenge til!Vi virker veldig enige i hva vi vil og ikke vil egentlig. Han kommer nok til å bli den barnslige faren som er veldig gøy når man er små og flau npr man blir gamlere![]()
Vi kommer nok til å være strenge når det kommer til økonomi, at de må "tjene" ukepenger. Kommer også til å ha en del husregler som må følges bl.a. ift. bordskikk og høflighet.
Men som du sier, vanskelig å vite helt hvordan det blir når man ikke har gjort det før![]()
ooohh.. det er ikke noe godtMin har vært veldig aktiv de siste dagene, men sparker kun opp i ribbeina for tiden...
Det er no dritt ja!ooohh.. det er ikke noe godt![]()
Velsa holdt på i flere uker med det der![]()
god nattNå skal jeg sove!! Natta!!![]()