Peppercat
Gift med forumet
Jeg har to fra førDet kan jeg så absolutt!
Har alle her barn fra før eller er det noen som er førstegangs som meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har to fra førDet kan jeg så absolutt!
mulig det..når hun meldte seg inn i BV sa hun til meg " herregud.. har du ikke noe liv eller??! Sitter du baaaaare på forumet!!??" Da lå jeg bare på top 20
hahahaha
flere førstegangsDet kan jeg så absolutt!
åååååååå jaHahaha! Regner med du har nevnt dette for henne..?![]()
flere førstegangsmen også en del jenter med barn fra før.. Men det er jo det som gjør denne plassen så flott.. Vi deler erfaringer og råd
![]()
Jeg har to fra før
Mente av dere som er her nå![]()
aahh.. Jeg har ei på 4 fra før.. Så dette blir nr 2
Å denne gangen er det en liten gutt i magen
hahahhaha hadde en sånn på meg her om dagen.. måtte bare skifte.. holdt på å le meg i hjel da jeg så meg selv i speiletHar på meg en singlet nå som jeg brukte før jeg blir gravid, og jeg føler virkelig at jeg ser ut som en typisk amerikansk hillbilly kokk med halve magen stikkende ut fra singletten![]()
To og tre, da var de hjemme med faren, men kunne fint vært hos min tante også. Nei vent, første var faktisk hos min tante da han var 1. Gikk helt fintHvir gamle var de før du turde å reise fra dem en helg?
Jeg er også her.. sitti å diskutert planene fremover med sambo ;-) farsrolle, verdier, regler og oppdragelse, oppussing osv.. er førstegangs som degMente av dere som er her nå![]()
hahahhaha hadde en sånn på meg her om dagen.. måtte bare skifte.. holdt på å le meg i hjel da jeg så meg selv i speilet![]()
Nei egentlig ikkeSå gøy å få en av hver da
Var jenta di gammel da du turde å reise fra henne en helg?
hahaha kan tenke meg han syntes du var sexySå nettop opp fra mobilen, og der stikker det en stor mage med liten navle ut. Holdt på å le meg ihjel! Måtte sende snap til mannen, ikke akkurat et slin lettkledd bilde man håper på![]()
To og tre, da var de hjemme med faren, men kunne fint vært hos min tante også. Nei vent, første var faktisk hos min tante da han var 1. Gikk helt fint
Jeg er også her.. sitti å diskutert planene fremover med sambo ;-) farsrolle, verdier, regler og oppdragelse, oppussing osv.. er førstegangs som deg![]()
Jeg skal på rasmus seebach konsert neste gang han har. Da får mannen bli hjemme med ungene og jeg drar med min søster. Håper det blir i løpet av høsten.Jeg har litt lyst på en weekendtur i november nemlig, spørsmålet er bare om jeg må tvinge med samboer eller om jeg skal ta med meg venninner og la samboer være hjemme med babyen![]()
hahaha kan tenke meg han syntes du var sexy![]()
Jeg skal på rasmus seebach konsert neste gang han har. Da får mannen bli hjemme med ungene og jeg drar med min søster. Håper det blir i løpet av høsten.