Peppercat
Gift med forumet
Du er ikke langt unna termin da. Snart bare to ukerWohoo
Det er onsdag og 18 dager til termin her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke langt unna termin da. Snart bare to ukerWohoo
Her kjente sambo spark utenpå 19+2Men nr 1, uke 19, nr to uke 10 og nå uke 16 ca
Du er bare 3dager "bak meg"Du er ikke langt unna termin da. Snart bare to uker
tønsberg 84Også en mulighetSikkert født på forskjellige sider sv landet også tipper jeg
født i 86 i Krisiansund
![]()
btw jenter.. husker dere når dere kjente de første "boblene" i magen?
tønsberg 84haha
Haha, ja det er mye man skal beskymre seg for. Min bror og svigerinne var hysterisk og hadde ringt legevakt og volvat. Meg ringte de sikkert ti ganger. Jeg trodde jo ungen deres var alvorlig skadet og ringte opp med en gang jeg så de hadde ringt. Problemet: det myke feltet i hodet til babyen pulserte.var noe sånt med meg også...
venninnen min tror hun er 12 uker på vei til mandag.. men hun ringte meg på søndag i panikk fordi hun kjente boblesprekking i magen![]()
Wohoo
nei jeg er fra Larvik.. men født på tønsberg sykehusDa må jeg ærlig innrømme at det begynner å se blekt ut for oss
Bor du i Tønsberg fortsatt?
Men det er tre laaaaaaange dagerDu er bare 3dager "bak meg"![]()
Med min flaks går jeg nok maks overMisunner deg virkelig kjenner jeg!![]()
ahahahaha, tenkte mer på at jeg tror hun er lenger på vei enn hun selv tror.. hun husker ikke sist hun hadde TRHaha, ja det er mye man skal beskymre seg for. Min bror og svigerinne var hysterisk og hadde ringt legevakt og volvat. Meg ringte de sikkert ti ganger. Jeg trodde jo ungen deres var alvorlig skadet og ringte opp med en gang jeg så de hadde ringt. Problemet: det myke feltet i hodet til babyen pulserte.
Jeg går nok over. Så blir nok mer enn 18dagerMen det er tre laaaaaaange dager
sambo til svogern fant akkurat ut at hun skulle ha en til hun også.. så det blir koselig![]()
Min mann får lære meg, for han kan slappe av.
Takk takk. Da kan jeg ta fri i morgen med god samvittighet.btw grattis med 1500 innlegg![]()
Med min flaks går jeg nok maks over![]()
veldig.. godt å ha noen å snakke medDeilig å ha så mange rundt seg da. Har ingen jeg kjenner bortsett fra svigerinnen da, men de bor uansett 3-4 timer unna..