Peppercat
Gift med forumet
Det tror jeg på. Tror jeg trenger litt avvending rett og slettJa. jeg var bare så vidt innom BV de dagene jeg hadde svigerfamlien her.. Det var litt deilig ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg på. Tror jeg trenger litt avvending rett og slettJa. jeg var bare så vidt innom BV de dagene jeg hadde svigerfamlien her.. Det var litt deilig ja![]()
Haha, sånn sitter jeg hele tiden.
Jepp, ligger nok noe i det. Vurderer å gå på lær deg og slappe av kursHehe.. Klarer ikke å bare sitte å se tv/serie på pc, må ha forumet eller noe i tilleggVant til en mer hektisk hverdag med multitasking sikkert
![]()
man blir litt avhenging jaDet tror jeg på. Tror jeg trenger litt avvending rett og slett
jepp... jeg vet hvordan det er. i 2010 gikk jeg sykemeldt i 3 mnd før vesla ble født![]()
sånn er jeg også.. sitter med serie på TV og laptopen med forumet på fangetHehe.. Klarer ikke å bare sitte å se tv/serie på pc, må ha forumet eller noe i tilleggVant til en mer hektisk hverdag med multitasking sikkert
![]()
hahaha jeppHar ikke jobbet siden 20.des jeg nå (juleferie til 2.jan da) termin 21.marsHatt litt tid til å se serier
![]()
sånn er jeg også.. sitter med serie på TV og laptopen med forumet på fanget![]()
Jepp, ligger nok noe i det. Vurderer å gå på lær deg og slappe av kurs![]()
hehe jeg blir nesten mer stressa hvis jeg bare blir sittende å se påHehe.. Vant til å gjøre flere ting på en gang vi damer vettu![]()
Min mann får lære meg, for han kan slappe av.Begynne med yoga og meditering..Har nok ikke ro i kroppen til å prøve engang jeg tror jeg
![]()
man blir litt avhenging ja![]()
ja også blir man så "usosial"Tenker alltid at jeg skal prøve å bruke mobilen mindre, men nå i sykemeldingsperioden er deg mye alenetid som i utgangspunktet er litt kjedelig, så det blir jo litt tidsfordriv![]()
Og jeg har 21 dager til terminoij.. innså akkurat at det er onsdag..
Jeg er 22 uker i dag!
woohoo!!
hehe jeg blir nesten mer stressa hvis jeg bare blir sittende å se på![]()
I helgen skulle vi ha 30 årslag for sambo..
Svigermor og svogeren min tok seg av ALT. eneste jeg skulle var å bake ei kake... Å jeg skal si deg en ting.. lenge siden jeg har hvert så stressa![]()
hater å ikke ha kontroll![]()
oij.. innså akkurat at det er onsdag..
Jeg er 22 uker i dag!
woohoo!!
wohoo for deg også!! nærmer seg nå!Og jeg har 21 dager til termin
hahaha... er du sikker på at vi ikke er skilte ved fødselen... det er som å snakke med seg selv herHelt enig! Blir mer stresset av å ikke ha kontrollMan begynner å tenke på om de har husket alt, og hvilke løsninger de hsr valgt, og om de har tenkt på ditten og datten
![]()
HURRA!!!!Jeg er 25 uker i dagNå er deg ikke lenge igjen for oss altså!
![]()