Felles skravle 2015

Kjøpte meg ny pc forrige uke, så var deg så mye oppdateringer som skulle fikses. Har stått og oppdatert i 1,5 time nå :eek:
Men når den er ferdig så skal jeg legge meg i sengen med en kopp solbærtoddy og en episode med Orphan Black ;)
ooohh solbær toddy hørtes godt ut :P
trenger ny laptop snart jeg også :P Min begynner å jukse litt :shifty:

Kjøpte meg ny pc forrige uke, så var deg så mye oppdateringer som skulle fikses. Har stått og oppdatert i 1,5 time nå :eek:
Men når den er ferdig så skal jeg legge meg i sengen med en kopp solbærtoddy og en episode med Orphan Black ;)
Typisk pc det. Får håpe den snart er klar.

ooohh solbær toddy hørtes godt ut :P
trenger ny laptop snart jeg også :P Min begynner å jukse litt :shifty:

En venninne av meg åpnet bagasjerommet på bilen i sommer, og da falt pcen i asfalten, har liksom ikke fungert optimalt etter det :/
Så kjøpte meg en skikkelig pc nå, kostet litt men da har jeg deb en stund. :)

En venninne av meg åpnet bagasjerommet på bilen i sommer, og da falt pcen i asfalten, har liksom ikke fungert optimalt etter det :/
Så kjøpte meg en skikkelig pc nå, kostet litt men da har jeg deb en stund. :)
ser den :D
liker å ha ting på stell hvis jeg først skal kjøpe noe nytt :)

ser den :D
liker å ha ting på stell hvis jeg først skal kjøpe noe nytt :)

Har liksom alltid kjøpt rimelige pcer, men det går jo som regel 2-3 år så er de jo sirup.. Denne skal visst ha en god del lengre levetid, og 6-8 timer batterilevetid, og det er touch skjerm ;)

Hehe.. Er jo ikke alle på en gang da, men når man først begynner å se en serie så forsvinner sesongene ganske kjapt altså. . Spesielt når man er sykemeldt :p
jepp... jeg vet hvordan det er. i 2010 gikk jeg sykemeldt i 3 mnd før vesla ble født :P

Back
Topp