snakkes i morgen ja!Tror faktisk jeg må krype til korset og finne sengs selv jeg, vært en lang dagSnakkes i morgen
God natt og sov godt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
snakkes i morgen ja!Tror faktisk jeg må krype til korset og finne sengs selv jeg, vært en lang dagSnakkes i morgen
God natt og sov godt
![]()
Takk for detlykke til på kurs!Å god natt
![]()
God morgen.
Trøtt. Skikkelig trøtt
God morgenGod morgen.
Trøtt som en dupp etter enda en natt med alt for lite søvn
Håper dagen på jobb går fort
God morgenGod morgon allehar alle planar om ein flott dag?
Her har eg trua på at det vert ein strålande dag. Det er jo nesten snart helgGod morgenja denne dagen skal bli bra
hva med deg ?
Ja det er detHer har eg trua på at det vert ein strålande dag. Det er jo nesten snart helg![]()
Ja har alltid planer at det skal bli en flott dag. I dag skal jeg på tur med treåringene i barnehagen og det er så koselig. Vi skal tenne bål og kose ossGod morgon allehar alle planar om ein flott dag?
Åå så koseligJa har alltid planer at det skal bli en flott dag. I dag skal jeg på tur med treåringene i barnehagen og det er så koselig. Vi skal tenne bål og kose oss![]()
Jobb og trening og slappe av. Finfin dagJa det er detplaner for dagen da ?
DeiligJobb og trening og slappe av. Finfin dagdu då?
Det hørtes veldig koselig utJa har alltid planer at det skal bli en flott dag. I dag skal jeg på tur med treåringene i barnehagen og det er så koselig. Vi skal tenne bål og kose oss![]()
Koser meg alltid på jobbenDet hørtes veldig koselig utkos deg masse!
Det er viktig detKoser meg alltid på jobben![]()
Det er det. Gjer du det?Det er viktig det![]()
Ja for det mesteDet er det. Gjer du det?![]()
God morgen.
Trøtt. Skikkelig trøtt
God morgen.
Trøtt som en dupp etter enda en natt med alt for lite søvn
Håper dagen på jobb går fort
God morgenjeg er faktisk våken
Hehe
God morgen! Nå våkna jeg.. kl ble vel 2 før vinla oss igår... sånn er det når man begynner å snakke med sambo om oppdragelse og fremtidenGod morgon allehar alle planar om ein flott dag?