Må bare få meg selv ut av sofaen førsthåper det funker!
Og det er ikke lett det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare få meg selv ut av sofaen førsthåper det funker!
Glad jeg ble ca ferdig før permisjonen. Er sliten nå, orker kun sofa. Glad jeg slipper vaske klær, montere møbler +++Det hadde bare vært så utrolig deilig å hatt alt klart de siste ukene og slippe å stresse mot slutten.
Bare 6 uker til KS nå, og jeg blir dårligere for hver dag som går.
Trenger å få slappet av ordentlig
18 dager igjen av mnd. Dette klarer vi alle fintVar det allerede på oppdateringen i morges.
Gratulerer så mye.
Hjelpe oss?
Jeg er liggende ! Ryggen er vond i dagMå bare få meg selv ut av sofaen først
Og det er ikke lett det
Nå er ikke jeg i permisjon enda da, men SKAL være ferdig før detGlad jeg ble ca ferdig før permisjonen. Er sliten nå, orker kun sofa. Glad jeg slipper vaske klær, montere møbler +++
Hmm kanskje lurt å være ferdig til permisjonsstart jaGlad jeg ble ca ferdig før permisjonen. Er sliten nå, orker kun sofa. Glad jeg slipper vaske klær, montere møbler +++
Selvfølgelig skal vi alle klare det.18 dager igjen av mnd. Dette klarer vi alle fint![]()
Kan jo hendeSelvfølgelig skal vi alle klare det.
Men vi må forberede oss på et skravle-maraton på slutten dersom vår kjære Lanterne brått finner på at hun skal prøve seg.
Tviler riktignok på det siden hun har en bitteliten en, men hun har hjulpet oss før, så dersom atte om atte...
Hva leser du?Blir gal av å leseog sitter her med smerter
Dere driver med da?![]()
Hva leser du?
Jeg skravler, ser på Netflix/Supernatrual og prøver å psyke meg opp til å gjøre det jeg burde gjøre
Forsikringsvilkår
Prøver å sette meg inn i barneforsikring og livsforsikring osv. Tung lesing
Hva er det du burde gjøre da? Har vel en del ting her og, men har ihvertfall ringt forsikringsselskapet dahehe
Det er jo en selvfølge dersom hun finner ut at hun vilSelvfølgelig skal vi alle klare det.
Men vi må forberede oss på et skravle-maraton på slutten dersom vår kjære Lanterne brått finner på at hun skal prøve seg.
Tviler riktignok på det siden hun har en bitteliten en, men hun har hjulpet oss før, så dersom atte om atte...
Sofa fremdeles.. ser dårlig ut mtp å få gjort no idag..Blir gal av å leseog sitter her med smerter
Dere driver med da?![]()
For øyeblikket har vi ikke plass til babykurven på soverommet vårt, men jeg vet hvordan jeg vil få det.
Så skal bare få i stand soveplassen til babyen
Så gøy.Skravlepremie for januar hentet på posten![]()
Sofa fremdeles.. ser dårlig ut mtp å få gjort no idag..
Skravlepremie for januar hentet på posten![]()
Har tenkt å støvsuge og vaske i samme slengen.Det er ikke så mye dadet klarer du
![]()