Felles skravle 2015

Det hadde bare vært så utrolig deilig å hatt alt klart de siste ukene og slippe å stresse mot slutten.
Bare 6 uker til KS nå, og jeg blir dårligere for hver dag som går.
Trenger å få slappet av ordentlig
Glad jeg ble ca ferdig før permisjonen. Er sliten nå, orker kun sofa. Glad jeg slipper vaske klær, montere møbler +++

Blir gal av å lese:o og sitter her med smerter:p

Dere driver med da? :D

Hva leser du?

Jeg skravler, ser på Netflix/Supernatrual og prøver å psyke meg opp til å gjøre det jeg burde gjøre

Forsikringsvilkår:p
Prøver å sette meg inn i barneforsikring og livsforsikring osv. Tung lesing:o

Hva er det du burde gjøre da? Har vel en del ting her og, men har ihvertfall ringt forsikringsselskapet da:p hehe

Forsikringsvilkår:p
Prøver å sette meg inn i barneforsikring og livsforsikring osv. Tung lesing:eek:

Hva er det du burde gjøre da? Har vel en del ting her og, men har ihvertfall ringt forsikringsselskapet da:p hehe

For øyeblikket har vi ikke plass til babykurven på soverommet vårt, men jeg vet hvordan jeg vil få det.
Så skal bare få i stand soveplassen til babyen

Selvfølgelig skal vi alle klare det.
Men vi må forberede oss på et skravle-maraton på slutten dersom vår kjære Lanterne brått finner på at hun skal prøve seg.
Tviler riktignok på det siden hun har en bitteliten en, men hun har hjulpet oss før, så dersom atte om atte...
Det er jo en selvfølge dersom hun finner ut at hun vil :-)

Det er ikke så mye da:) det klarer du;)
Har tenkt å støvsuge og vaske i samme slengen.
Grunnen til det ikke er plass nå er siden det står noen flytteesker der vi enda ikke har pakket ut.
De skal pakkes ut, og mest sannsynlig skal halvparten av innholdet kastes.
Er et år siden vi flyttet, og det vi ikke har hatt bruk for til nå, trenger vi ikke.

Back
Topp