Felles skravle 2015

Hva handler den om? Ligger den på netflix??
Om en FBI agent (dame) som jobber med noen, vel overnaturlige saker i en spesialavdeling som undersøker noe de kaller the pattern. Hun har fått med seg en vitenskapsmann som har vært 17 år i en psykiatrisk institusjon.. Har er mer eller mindre sprø, men ganske så smart. I tillegg har han med seg sønnen sin og de jobber med å løse disse sakene.. Ganske komplisert serie og jeg er bare på episode 8 :p

De har bare sesong 3 på netflix...

Joshua Jackson fra Dawsons creek er sønnen btw :D :P

Noe jeg ikke har fått med meg? Store trollene?
Babyen har ustabilt leie og Haukeland følger det ikke opp. De sier vi ser hvordan hun ligger når fødselen starter. Og på fredag prøvde vi å få komme til for å få litt svar, for jeg ble veldig redd. Har ikke så god erfaring med de fra før, så jeg stoler ikke helt på dem. Men vi fikk ikke komme til, men vi måtte jo bare gå privat å snakke med noen om det.

Ah sånn å forstå, så trist at du mistt mammaen din da d var så ung.
ja jeg var det. heldigvis har jeg god familie rundt meg. Selv om jeg og pappa ikke er helt på bølgelengde.

Godt du slapp det og at det ble mer liv i magen
Han våknet så fort jeg prøvde å vekke han.
Han ligger bare på en måte nå som gjør at jeg kjenner han dårligere, så om jeg ikke tenker på han legger jeg ikke nødvendigvis merke til han og kom brått på at jeg ikke kunne huske jeg hadde kjent spark i dag.

Om en FBI agent (dame) som jobber med noen, vel overnaturlige saker i en spesialavdeling som undersøker noe de kaller the pattern. Hun har fått med seg en vitenskapsmann som har vært 17 år i en psykiatrisk institusjon.. Har er mer eller mindre sprø, men ganske så smart. I tillegg har han med seg sønnen sin og de jobber med å løse disse sakene.. Ganske komplisert serie og jeg er bare på episode 8 :p

De har bare sesong 3 på netflix...

Joshua Jackson fra Dawsons creek er sønnen btw :D :p
Høres ut som noe jeg vil like.

Babyen har ustabilt leie og Haukeland følger det ikke opp. De sier vi ser hvordan hun ligger når fødselen starter. Og på fredag prøvde vi å få komme til for å få litt svar, for jeg ble veldig redd. Har ikke så god erfaring med de fra før, så jeg stoler ikke helt på dem. Men vi fikk ikke komme til, men vi måtte jo bare gå privat å snakke med noen om det.
Ah stemmer det ja, kjipt altså.

Back
Topp