Felles skravle 2015

Jeg er så lei av å lage middag... blææ :P så tips til noe lett å lage takk?

Jada.. men jeg har ikke annonsert no på fb ennå, selv om alle andre vet det.. men du finner vel en løsning som passer deg ;-)

Gjør vel det. Får høre med mannen om han har noen ideer;)

Jeg er så lei av å lage middag... blææ :P så tips til noe lett å lage takk?
Jeg har ingen gode forslag. Jeg skal velge meg noe i kjøleskapet fra fjorland om en halvtime. Overtidsmat

Skal du innom butikken? Jeg vurderte å be sambo kjøpe grillet kylling.. :)
Tomatsuppe med makaroni og pølse kom som ett ønske fra poden. Sendte sambo innom butikken for å kjøpe. Da er det bare 24 timer til neste middagsmåltid må planlegges :p

Tomatsuppe med makaroni og pølse kom som ett ønske fra poden. Sendte sambo innom butikken for å kjøpe. Da er det bare 24 timer til neste middagsmåltid må planlegges :p
Hehehe.. høres bra ut ;-)

Jepp.. føler det er litt seint for min del, så får vente til fødselen ;-)

Ja, du som er så nærme fødsel kan vel like gjerne vente.
Trenger jo forsåvidt ikke annonsere det sånn veldig da. Kan jo bare nevne det til seniorpartiet så finner jeg fort ut om noen andre får det med seg:p hehe

Ja, du som er så nærme fødsel kan vel like gjerne vente.
Trenger jo forsåvidt ikke annonsere det sånn veldig da. Kan jo bare nevne det til seniorpartiet så finner jeg fort ut om noen andre får det med seg:p hehe
Jepp :-)

Hvordan er det med innlegg som jeg skriver på offentlige grupper? Kan alle mine venner se at jeg publiserer noe der? Er så og si aldri der inne, så aner jo ikke hvordan det fungerer:o

Hvordan er det med innlegg som jeg skriver på offentlige grupper? Kan alle mine venner se at jeg publiserer noe der? Er så og si aldri der inne, så aner jo ikke hvordan det fungerer:o
Ja, det vil de nok.. og de som også er medlem vil få ekstra notifikasjon..

Ja, det vil de nok.. og de som også er medlem vil få ekstra notifikasjon..

De som er medlem vet jeg, men det er de som trenger å få en oppdatering så det er jo forsåvidt greit. Men får man varsel om at jeg har lagt ut noe, som ikke er på min vegg også? Vet jo at de kan gå inn å lese det, men ...

De som er medlem vet jeg, men det er de som trenger å få en oppdatering så det er jo forsåvidt greit. Men får man varsel om at jeg har lagt ut noe, som ikke er på min vegg også? Vet jo at de kan gå inn å lese det, men ...
Kan komme opp på nyhetsfeeden tror jeg..

Kan komme opp på nyhetsfeeden tror jeg..

Ok. Får tenke litt på hvordan jeg skal skrive det da:)
Mannen er flink til å formulere, så kanskje han gidder å hjelpe meg:)

Slår av TV, og går og legger meg for å slappe av et par timer.
4 timer senere slår jeg på TV.
Ikke nok med at det fremdeles er Dr. Who på den kanalen jeg lot dekoderen var på, men og så samme episode..

Og får man den ikke av jm eller legen, så kan de bestilles fra Sandvik, link fra nettsiden til bv en plass, der har jeg gjort en gang.

Back
Topp