Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada.. men jeg har ikke annonsert no på fb ennå, selv om alle andre vet det.. men du finner vel en løsning som passer deg ;-)
Jeg har ingen gode forslag. Jeg skal velge meg noe i kjøleskapet fra fjorland om en halvtime. OvertidsmatJeg er så lei av å lage middag... blææså tips til noe lett å lage takk?
Skal du innom butikken? Jeg vurderte å be sambo kjøpe grillet kylling..Jeg er så lei av å lage middag... blææså tips til noe lett å lage takk?
Jepp.. føler det er litt seint for min del, så får vente til fødselen ;-)Gjør vel det. Får høre med mannen om han har noen ideer![]()
Tomatsuppe med makaroni og pølse kom som ett ønske fra poden. Sendte sambo innom butikken for å kjøpe. Da er det bare 24 timer til neste middagsmåltid må planleggesSkal du innom butikken? Jeg vurderte å be sambo kjøpe grillet kylling..![]()
Hehehe.. høres bra ut ;-)Tomatsuppe med makaroni og pølse kom som ett ønske fra poden. Sendte sambo innom butikken for å kjøpe. Da er det bare 24 timer til neste middagsmåltid må planlegges![]()
Jepp.. føler det er litt seint for min del, så får vente til fødselen ;-)
JeppJa, du som er så nærme fødsel kan vel like gjerne vente.
Trenger jo forsåvidt ikke annonsere det sånn veldig da. Kan jo bare nevne det til seniorpartiet så finner jeg fort ut om noen andre får det med seghehe
Jepp![]()
Ja, det vil de nok.. og de som også er medlem vil få ekstra notifikasjon..Hvordan er det med innlegg som jeg skriver på offentlige grupper? Kan alle mine venner se at jeg publiserer noe der? Er så og si aldri der inne, så aner jo ikke hvordan det fungerer![]()
Ja, det vil de nok.. og de som også er medlem vil få ekstra notifikasjon..
Kan komme opp på nyhetsfeeden tror jeg..De som er medlem vet jeg, men det er de som trenger å få en oppdatering så det er jo forsåvidt greit. Men får man varsel om at jeg har lagt ut noe, som ikke er på min vegg også? Vet jo at de kan gå inn å lese det, men ...
Kan komme opp på nyhetsfeeden tror jeg..
Jepp, det går an ;-)Ok. Får tenke litt på hvordan jeg skal skrive det da
Mannen er flink til å formulere, så kanskje han gidder å hjelpe meg![]()
Den du får hos lege/jordmor på første konsultasjon?Hva gjør man for å få tilsendt "til mor og til far" bøkene?![]()
Ikke alle som får dem, jeg gjorde ikke, men tror alle JM skal ha de liggenede, men enkelte steder må man spørre om demDen du får hos lege/jordmor på første konsultasjon?