Felles skravle 2015

haha.. blærepressing er lille prinsen flink til også :P hahaha

men nei,, til helgen skal jeg ikke gjøre en dritt :P skal bare slappe av :P

Kanskje den er fin å bruke som trampoline??? :p haha

Bare slappe av høres veldig deilig ut:) har ingen planer selv som jeg vet om, men mulig det blir en tur til søstra mi.

Hehehe.. sånn er det i perioder ja!godt å få avslappet alt og slippe presset, men blir jo rart å gå hjemme også.. får prøve å fylle dagene litt

Greit å finne seg mål for hva man skal gjøre. Er vel ikke akkurat ekspert på det selv men:p haha
Men prøver ihvertfall; )

Enig.. får lage en plan en dag

Da har du en plan der ihvertfall;) jeg hat faktisk fått vasket litt i dag og da, så jeg har klart å gjøre det jeg har sagt jeg skal gjøre:D

Nå gruer jeg meg bare til kvelden og trening :o

Da har du en plan der ihvertfall;) jeg hat faktisk fått vasket litt i dag og da, så jeg har klart å gjøre det jeg har sagt jeg skal gjøre:D

Nå gruer jeg meg bare til kvelden og trening :o
Så bra da! Jeg skal slappe av resten av dagen tenkte jeg.. dumt du gruer deg til trening - får du noen andre til å hjelpe deg?

Jeg husker ikke hva manuell terapeuten sa da jeg var der, men om du googler litt så får du sikket svar.
Google ga greit svar. "froskebevegelsen" med beina er ikke god. Crawl-padling er bedre. (men det kan jeg ikke) vanngym ledet av fysio i varmt vann anbefales.

Som ventet. Jeg synes nemlig ikke svømming i min dpo-tid med bekkenmurringer var noe stas for et par uker siden.

hørtes veldig deilig ut :)
Det er jo greit, men litt kjedelig og.. ville mye heller ha jobbet, men siden det bare gjør ting værre er det ikke verdt det.. klarer heller ikke gjøre alt jeg vil..

Så bra da! Jeg skal slappe av resten av dagen tenkte jeg.. dumt du gruer deg til trening - får du noen andre til å hjelpe deg?

Vet ikke. Har gitt beskjed, så håper noen kan ta de denne uka. Må vel annonsere det på fb vel...:/
Har egentlig ikke hatt noen planer om å gjøre det i det hele tatt, men pga treningene tror jeg faktisk jeg må det:(

har egentlig ikke mye forhold til den jeg heller :)
Men sambo snakker om det selv om han ikke er veldig aktiv ang den datoen :P

Hehe. Her påstår han at han ikke bryr seg, men han pleier alltid å komme med roser e.l selv om vi har blitt enige om å ikke kjøpe noe:o

Vet ikke. Har gitt beskjed, så håper noen kan ta de denne uka. Må vel annonsere det på fb vel...:/
Har egentlig ikke hatt noen planer om å gjøre det i det hele tatt, men pga treningene tror jeg faktisk jeg må det:(
Tja.. ja.. trenger jo ikke si det rett ut.. kan si at du er sykemeldt og desverre ikke kan fortsette å trene

Tja.. ja.. trenger jo ikke si det rett ut.. kan si at du er sykemeldt og desverre ikke kan fortsette å trene

Har jo sagt til instruktørene at jeg er gravid, så de vet det jo. Men det blir for mye for de å ta to timer til i uka, så må ha inn noen andre.
Får se hva det blir til..

Har jo sagt til instruktørene at jeg er gravid, så de vet det jo. Men det blir for mye for de å ta to timer til i uka, så må ha inn noen andre.
Får se hva det blir til..
Jada.. men jeg har ikke annonsert no på fb ennå, selv om alle andre vet det.. men du finner vel en løsning som passer deg ;-)

Back
Topp