høres ut som en planJa.. litt sånn både og! Får stikke innom til lunsj noen dager![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
høres ut som en planJa.. litt sånn både og! Får stikke innom til lunsj noen dager![]()
haha.. blærepressing er lille prinsen flink til ogsåhahaha
men nei,, til helgen skal jeg ikke gjøre en drittskal bare slappe av
![]()
Hmm.. blir sikkert litt forberedelser, baking, sying, strikking osvhøres ut som en planhva skal du fylle dagene med nå frem til termin?
Hehehe.. sånn er det i perioder ja!godt å få avslappet alt og slippe presset, men blir jo rart å gå hjemme også.. får prøve å fylle dagene litt
ja tror det blir en rolig valentinesKanskje den er fin å bruke som trampoline???haha
Bare slappe av høres veldig deilig uthar ingen planer selv som jeg vet om, men mulig det blir en tur til søstra mi.
med andre ord... full avslappingHmm.. blir sikkert litt forberedelser, baking, sying, strikking osv
Enig.. får lage en plan en dagGreit å finne seg mål for hva man skal gjøre. Er vel ikke akkurat ekspert på det selv menhaha
Men prøver ihvertfall; )
ja tror det blir en rolig valentines![]()
Jepp!med andre ord... full avslapping![]()
Enig.. får lage en plan en dag
Så bra da! Jeg skal slappe av resten av dagen tenkte jeg.. dumt du gruer deg til trening - får du noen andre til å hjelpe deg?Da har du en plan der ihvertfalljeg hat faktisk fått vasket litt i dag og da, så jeg har klart å gjøre det jeg har sagt jeg skal gjøre
Nå gruer jeg meg bare til kvelden og trening![]()
har egentlig ikke mye forhold til den jeg hellerÅja, det er til helga det...hehe
Bryr meg svært lite om den dagen egentlig![]()
Google ga greit svar. "froskebevegelsen" med beina er ikke god. Crawl-padling er bedre. (men det kan jeg ikke) vanngym ledet av fysio i varmt vann anbefales.Jeg husker ikke hva manuell terapeuten sa da jeg var der, men om du googler litt så får du sikket svar.
hørtes veldig deilig utJepp!![]()
Det er jo greit, men litt kjedelig og.. ville mye heller ha jobbet, men siden det bare gjør ting værre er det ikke verdt det.. klarer heller ikke gjøre alt jeg vil..hørtes veldig deilig ut![]()
Så bra da! Jeg skal slappe av resten av dagen tenkte jeg.. dumt du gruer deg til trening - får du noen andre til å hjelpe deg?
har egentlig ikke mye forhold til den jeg heller
Men sambo snakker om det selv om han ikke er veldig aktiv ang den datoen![]()
Tja.. ja.. trenger jo ikke si det rett ut.. kan si at du er sykemeldt og desverre ikke kan fortsette å treneVet ikke. Har gitt beskjed, så håper noen kan ta de denne uka. Må vel annonsere det på fb vel...:/
Har egentlig ikke hatt noen planer om å gjøre det i det hele tatt, men pga treningene tror jeg faktisk jeg må det![]()
Tja.. ja.. trenger jo ikke si det rett ut.. kan si at du er sykemeldt og desverre ikke kan fortsette å trene
Jada.. men jeg har ikke annonsert no på fb ennå, selv om alle andre vet det.. men du finner vel en løsning som passer deg ;-)Har jo sagt til instruktørene at jeg er gravid, så de vet det jo. Men det blir for mye for de å ta to timer til i uka, så må ha inn noen andre.
Får se hva det blir til..