Mallejenta
Glad i forumet
God morgen damer
hvordan har helgen vært? Nå er det en ny uke, noen spennende planer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ett par legebesøk, samt en ul på sykehuset denne ukenGod morgen damerhvordan har helgen vært? Nå er det en ny uke, noen spennende planer?
Skal noe så og si hver dag denne uken, men ingenting som er stress. Er egentlig glad for litt å gjøre på, så går tiden litt fortereGod morgen damerhvordan har helgen vært? Nå er det en ny uke, noen spennende planer?
God morgen
Skjønner ikke hvorfor jeg våkner så tidlig når jeg kan sovelenge.
God morgen alle sammen
Denne uken blir like hektisk som de foregående, skjønner ikke hvordan jeg skulle rekt alt om jeg ikke var sykemeldti morgen blir den mest spennende dagen denne uken, da er det på ul å sjekke om morkaka har flyttet seg, samt veltestimering av lillegull
ha en fin dag!
God morgen. Her har jeg kommet meg på jobb. Teller ned tiden til kl halv 4...God morgen damerhvordan har helgen vært? Nå er det en ny uke, noen spennende planer?
God morgen damerhvordan har helgen vært? Nå er det en ny uke, noen spennende planer?
Den stiger jo for hvert år dessverre. Vi har tryg sin toppforskriing. Kunne tenkt meg å bytta men da hadde det blitt mange begrensninger så derfor gidder jeg ikkeDet var en del mer ja. Hvilken har dere? Greit å kunne sammenligne vilkåra![]()
Fin og travel helg har det værtGod morgen damerhvordan har helgen vært? Nå er det en ny uke, noen spennende planer?
Den stiger jo for hvert år dessverre. Vi har tryg sin toppforskriing. Kunne tenkt meg å bytta men da hadde det blitt mange begrensninger så derfor gidder jeg ikke
Jo, men ikke vært så ille de siste dagene. Har liksom vært ute på føden 2 ganger, en gang pga lite liv og en annen pga fall på is. Liker ikke mase å være hysteriskKanskje du burde fått det sjekket? Har ikke du vann i beina også??
Våknet ikke før etter 8, og ringer man ikke akkurat når det åpner får man ikke komme samme dag. Så må vente til i morgen. Ha på alarm og ringeHuff da! Pleier du å være plaget av hodepine? Om ikke så ville jeg nok tatt en telefon til legen som nevnt her ja... Masse god bedring![]()
Lurt å sjekke vilkåren ja, vi har jo uføre også nå å forskring som kan videreøres den dagen han fyller 18Ah, ok. Får lese meg opp på flere forskjellige. Jeg er totalkunde hos Jernbanepersonalet, og får 5% på alle forsikringer, men er jo greit å sammenligne med andre steder. Aner jo ikke hvordan vilkårene er i forhold til hverandre.
Kan jo hende de tar inn gravide daVåknet ikke før etter 8, og ringer man ikke akkurat når det åpner får man ikke komme samme dag. Så må vente til i morgen. Ha på alarm og ringe
Forskjellen ligger trolig i uførekapitalDet var en del mer ja. Hvilken har dere? Greit å kunne sammenligne vilkåra![]()
Du er ikke hysterisk, bedre med en telefon for mye altså.Jo, men ikke vært så ille de siste dagene. Har liksom vært ute på føden 2 ganger, en gang pga lite liv og en annen pga fall på is. Liker ikke mase å være hysterisk
Det har vi også. Det koster litt, men verdien dersom man ender opp med en diagnose som man ikke får tegne forsikring som voksen, er jo enorm.Lurt å sjekke vilkåren ja, vi har jo uføre også nå å forskring som kan videreøres den dagen han fyller 18
Her regner det som fy... så her er det bare å åpne vinduene på bilenGod morgen
Helgen har vært fin den. Fått ryddet og vasket bilen innvendig, og er nå igang med en ny uke med utsettelserhehe
Du da?
Jo, men ikke vært så ille de siste dagene. Har liksom vært ute på føden 2 ganger, en gang pga lite liv og en annen pga fall på is. Liker ikke mase å være hysterisk
Lurt å sjekke vilkåren ja, vi har jo uføre også nå å forskring som kan videreøres den dagen han fyller 18
Forskjellen ligger trolig i uførekapital