Felles skravle 2015

God morgen:)
Skjønner ikke hvorfor jeg våkner så tidlig når jeg kan sovelenge.

Det der har jeg lurt på noen ganger og:o

God morgen alle sammen :)
Denne uken blir like hektisk som de foregående, skjønner ikke hvordan jeg skulle rekt alt om jeg ikke var sykemeldt ;) i morgen blir den mest spennende dagen denne uken, da er det på ul å sjekke om morkaka har flyttet seg, samt veltestimering av lillegull :) ha en fin dag!

God morgen. Lykke til på ul i morgen:)
Her er det veldig lite på planene fremover. .hehe

God morgen damer :) hvordan har helgen vært? Nå er det en ny uke, noen spennende planer?
God morgen. Her har jeg kommet meg på jobb. Teller ned tiden til kl halv 4...

God morgen damer :) hvordan har helgen vært? Nå er det en ny uke, noen spennende planer?

God morgen:D
Helgen har vært fin den. Fått ryddet og vasket bilen innvendig, og er nå igang med en ny uke med utsettelser:p hehe
Du da?

Den stiger jo for hvert år dessverre. Vi har tryg sin toppforskriing. Kunne tenkt meg å bytta men da hadde det blitt mange begrensninger så derfor gidder jeg ikke

Ah, ok. Får lese meg opp på flere forskjellige. Jeg er totalkunde hos Jernbanepersonalet, og får 5% på alle forsikringer, men er jo greit å sammenligne med andre steder. Aner jo ikke hvordan vilkårene er i forhold til hverandre.

Huff da! Pleier du å være plaget av hodepine? Om ikke så ville jeg nok tatt en telefon til legen som nevnt her ja... Masse god bedring :)
Våknet ikke før etter 8, og ringer man ikke akkurat når det åpner får man ikke komme samme dag. Så må vente til i morgen. Ha på alarm og ringe

Ah, ok. Får lese meg opp på flere forskjellige. Jeg er totalkunde hos Jernbanepersonalet, og får 5% på alle forsikringer, men er jo greit å sammenligne med andre steder. Aner jo ikke hvordan vilkårene er i forhold til hverandre.
Lurt å sjekke vilkåren ja, vi har jo uføre også nå å forskring som kan videreøres den dagen han fyller 18

Lurt å sjekke vilkåren ja, vi har jo uføre også nå å forskring som kan videreøres den dagen han fyller 18
Det har vi også. Det koster litt, men verdien dersom man ender opp med en diagnose som man ikke får tegne forsikring som voksen, er jo enorm.

Jo, men ikke vært så ille de siste dagene. Har liksom vært ute på føden 2 ganger, en gang pga lite liv og en annen pga fall på is. Liker ikke mase å være hysterisk

Det er ikke å være hysterisk om du er bekymret for lille. Det er jo tross alt veldig nære termin også, i tillegg til at det er første baby. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite;)

Denne her var frem til 26 år mener jeg:) må sjekke ut forsikring for mannen og meg og, og han får vel noen rabatter i gjensidige gjennom nito, så blir vel å sjekke de to grundig i første omgang:)

Forskjellen ligger trolig i uførekapital

Tror min forsikring har veldig mye av de samme vilkåra som dnb. De har ihvertfall det på mye annet, og de fleste forsikringsselskaper som prøver å selge meg noe gir opp så fort jeg nevner hva jeg har. Men har jo forsåvidt bare erfaring med bil og hus så langt, så det kan jo være annerledes når det kommer til ufør osv :)

Back
Topp