Felles skravle 2015

Åhh, jeg kjenner at å ha en permisjon å se frem mot hadde gjort seg.

Må bare bli gravid da...

God morgen. I dag skal jeg til manuelteraput også skal jeg på treff. Blir kjekt å komme seg ut. Nå skal jeg dra meg i sengen til kl 9 også må jeg begynne å gjøre meg klar. Hva skal dere i dag?

God morgen. I dag skal jeg til manuelteraput også skal jeg på treff. Blir kjekt å komme seg ut. Nå skal jeg dra meg i sengen til kl 9 også må jeg begynne å gjøre meg klar. Hva skal dere i dag?
Akkurat nå sitter jeg på a-hus og venter på å komme inn.
Altså, er ikke babyen som er på vei, men frøkna som har time

God morgen:)
Nettopp stått opp etter å ha dratt meg i senga i over en time.
Blir å fortsette ryddinga i heimen i dag, også er et trening kl 1800 om ingen andre ønker å ta det for meg

God morgen:)
Nettopp stått opp etter å ha dratt meg i senga i over en time.
Blir å fortsette ryddinga i heimen i dag, også er et trening kl 1800 om ingen andre ønker å ta det for meg
Du kan få ta den treningen du. Jeg skal snart stå opp, men jeg vil ikke. Vil på behandling og treff, men synes de kan komme her :-)

God morgen:) så koselig:)

Her har jeg hodepine på femte dagen er det vel, i allefall fjerde. Slitsomt

Du kan få ta den treningen du. Jeg skal snart stå opp, men jeg vil ikke. Vil på behandling og treff, men synes de kan komme her :-)

Senga er deilig ja;) hehe
Håper noen kan ta småtrolla for meg i dag. Bekkenet mitt tilsier at jeg ikke har så veldig mye der å gjøre...:/

Veldig godt poeng der :)
Sjekket prisen på barneforsikring i selskapet mitt, og syns ikke det var dyrt ihvertfall. Var vel 940 i året tror jeg:) Vet ikke hvor mye slikt pleier å koste jeg?
Veldig godt poeng der :)
Sjekket prisen på barneforsikring i selskapet mitt, og syns ikke det var dyrt ihvertfall. Var vel 940 i året tror jeg:) Vet ikke hvor mye slikt pleier å koste jeg?
Vi betaler 3000

God morgen alle sammen :)
Denne uken blir like hektisk som de foregående, skjønner ikke hvordan jeg skulle rekt alt om jeg ikke var sykemeldt ;) i morgen blir den mest spennende dagen denne uken, da er det på ul å sjekke om morkaka har flyttet seg, samt veltestimering av lillegull :) ha en fin dag!

Er lurt å høre på bekkenet. Får håpe noen kan ta over :-)

Har jo gitt beskjed om at det må ordnes en erstatter for meg, så håper virkelig det ordner seg raskt:)

Back
Topp