Jada... det går nok fint..OkeiJa, ser den. Men et møte på noen timer er ikke det verste da, får heller ta en dupp når du kommer hjem igjen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada... det går nok fint..OkeiJa, ser den. Men et møte på noen timer er ikke det verste da, får heller ta en dupp når du kommer hjem igjen
![]()
Akkurat nå sitter jeg på a-hus og venter på å komme inn.God morgen. I dag skal jeg til manuelteraput også skal jeg på treff. Blir kjekt å komme seg ut. Nå skal jeg dra meg i sengen til kl 9 også må jeg begynne å gjøre meg klar. Hva skal dere i dag?
Lykke tilAkkurat nå sitter jeg på a-hus og venter på å komme inn.
Altså, er ikke babyen som er på vei, men frøkna som har time
God morgen. I dag skal jeg til manuelteraput også skal jeg på treff. Blir kjekt å komme seg ut. Nå skal jeg dra meg i sengen til kl 9 også må jeg begynne å gjøre meg klar. Hva skal dere i dag?
Akkurat nå sitter jeg på a-hus og venter på å komme inn.
Altså, er ikke babyen som er på vei, men frøkna som har time
Kjeder meg jaDu er ikke alene. Kan ikke forstå hvordan tiden skal gå fremover. Kjeder meg halvt ihjel
Du kan få ta den treningen du. Jeg skal snart stå opp, men jeg vil ikke. Vil på behandling og treff, men synes de kan komme herGod morgen
Nettopp stått opp etter å ha dratt meg i senga i over en time.
Blir å fortsette ryddinga i heimen i dag, også er et trening kl 1800 om ingen andre ønker å ta det for meg
God morgenGod morgen. I dag skal jeg til manuelteraput også skal jeg på treff. Blir kjekt å komme seg ut. Nå skal jeg dra meg i sengen til kl 9 også må jeg begynne å gjøre meg klar. Hva skal dere i dag?
Tror jeg må få meg en ny hobby.Kjeder meg jahehe. Booooring dayz!
Kanskje du burde fått det sjekket? Har ikke du vann i beina også??God morgenså koselig
Her har jeg hodepine på femte dagen er det vel, i allefall fjerde. Slitsomt
Du kan få ta den treningen du. Jeg skal snart stå opp, men jeg vil ikke. Vil på behandling og treff, men synes de kan komme her![]()
Veldig godt poeng der
Sjekket prisen på barneforsikring i selskapet mitt, og syns ikke det var dyrt ihvertfall. Var vel 940 i året tror jegVet ikke hvor mye slikt pleier å koste jeg?
Vi betaler 3000Veldig godt poeng der
Sjekket prisen på barneforsikring i selskapet mitt, og syns ikke det var dyrt ihvertfall. Var vel 940 i året tror jegVet ikke hvor mye slikt pleier å koste jeg?
Er lurt å høre på bekkenet. Får håpe noen kan ta overSenga er deilig jahehe
Håper noen kan ta småtrolla for meg i dag. Bekkenet mitt tilsier at jeg ikke har så veldig mye der å gjøre...:/
Vi betaler 3000
Huff da! Pleier du å være plaget av hodepine? Om ikke så ville jeg nok tatt en telefon til legen som nevnt her ja... Masse god bedringGod morgenså koselig
Her har jeg hodepine på femte dagen er det vel, i allefall fjerde. Slitsomt
Er lurt å høre på bekkenet. Får håpe noen kan ta over![]()