Felles skravle 2015

God ettermiddag:)
Hvordan går det?
Gidder ikke lese meg opp på alle sidene deres:p
I dag har jeg vært å vasker bilen min innvendig, så skal den få lov til å stå stille et par uker mens jeg kjører bilen til svigermor:) håper min mirakuløst har en hel eksospotte når jeg henter den igjen:D

Så innmari stille det var her nå som jeg hadde tid til å sette meg ned litt da:o

Nå skal jeg gjøre meg og ungene klare for å dra i besøk. Så da ser dere lite til meg før ungene er i seng, tipper jeg.

Nå skal jeg gjøre meg og ungene klare for å dra i besøk. Så da ser dere lite til meg før ungene er i seng, tipper jeg.

Dere får kose dere masse på besøk da:)

Ligger på sofaen med hodepine + kvalme. Så her har det ikke skjedd noe i dag

Du da?:)

Huff:(
God bedring♡

Har vasket og ryddet bilen min innvendig i dag, ellers ingenting. Sitter i sofaen nå og har nettopp stappet i meg et rundstykke:)

Slapper av litt jeg nå, 2 t på badeland var godt men jeg tåler ikke klor så da blir jeg så sliten etterpå.

Slapper av litt jeg nå, 2 t på badeland var godt men jeg tåler ikke klor så da blir jeg så sliten etterpå.

Så deilig da. Velfortjent avslapping nå da:)
Hvordan reagerer du på klor?

God ettermiddag:)
Hvordan går det?
Gidder ikke lese meg opp på alle sidene deres:p
I dag har jeg vært å vasker bilen min innvendig, så skal den få lov til å stå stille et par uker mens jeg kjører bilen til svigermor:) håper min mirakuløst har en hel eksospotte når jeg henter den igjen:D
Heisann.. nå er vi ferdig (!!) med det meste på søknaden og skal reise på sambos jobb og skrive ut lage nabovarsel-pakker :-) hj.laget pizza i ovnen til lunsj (tiner fra frysern) før vi drar.. håper å få begynt på runda til naboene idag..

Back
Topp