Sin baby.Hæ? Her datt jeg av
Skrive feil.
Huleboer er en bruker som var veldig aktiv her før og er fremdeles innom til tider.
Har baby på 7 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sin baby.Hæ? Her datt jeg av
En ting er bilder, en annen ting er virkeligheten.
Vår kjære Huleboer! sin bak er aldeles nydelig
Husker henne, men tror ikke jeg har sett bilderSin baby.
Skrive feil.
Huleboer er en bruker som var veldig aktiv her før og er fremdeles innom til tider.
Har baby på 7 uker
Husker henne, men tror ikke jeg har sett bilder![]()
Går litt opp og nedSå innmari stille det var her nå som jeg hadde tid til å sette meg ned litt da![]()
Nå skal jeg gjøre meg og ungene klare for å dra i besøk. Så da ser dere lite til meg før ungene er i seng, tipper jeg.
Går litt opp og ned![]()
Ligger på sofaen med hodepine + kvalme. Så her har det ikke skjedd noe i dagJa, ikke lett å vite når det er noen her.hehe
Har du gjort noe spennende i dag da?
Ligger på sofaen med hodepine + kvalme. Så her har det ikke skjedd noe i dag
Du da?![]()
Så herlig håper vi også får se babyen en gangSin baby.
Skrive feil.
Har baby på 7 uker
Mmm rundstykke. Jeg lurer på å spise middag snart. Vært oppe side kl 8 og er dødssultenHuff
God bedring♡
Har vasket og ryddet bilen min innvendig i dag, ellers ingenting. Sitter i sofaen nå og har nettopp stappet i meg et rundstykke![]()
Mmm rundstykke. Jeg lurer på å spise middag snart. Vært oppe side kl 8 og er dødssulten![]()
Slapper av litt jeg nå, 2 t på badeland var godt men jeg tåler ikke klor så da blir jeg så sliten etterpå.
Lasagne rester fra i går, så slipper å lage noeMannen bakte på morgenen
Har du ikke spist noe i dag?
Hva blir middag?![]()
Klor tåler jeg inne så godt heller. Får migrene som regel. Men meldt oss på babysvømming likevel. Må jo nesten få med oss detSlapper av litt jeg nå, 2 t på badeland var godt men jeg tåler ikke klor så da blir jeg så sliten etterpå.
Heisann.. nå er vi ferdig (!!) med det meste på søknaden og skal reise på sambos jobb og skrive ut lage nabovarsel-pakkerGod ettermiddag
Hvordan går det?
Gidder ikke lese meg opp på alle sidene deres
I dag har jeg vært å vasker bilen min innvendig, så skal den få lov til å stå stille et par uker mens jeg kjører bilen til svigermorhåper min mirakuløst har en hel eksospotte når jeg henter den igjen
![]()